|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:47 pm
Har en känsla av att det inte kommer bli bättre än så. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Kyuu Jetzudan Rebirth Har någon någonsin hörttalas om dessa böcker:
Röde Orm Star Runner och Polis, polis, potatismos!
Eller är det bara vi som har knäppa okända böcker? gonk Röde Orm är en ganska känd vikingasaga... Den boken ska faktiskt vara bra, har jag hört. 3nodding "Polis, polis, potatismos" känner jag igen, men jag är inte säker på varifrån. XP Jahaja, det säger du. :O
Okejsan. razz *Kyuu säger massor av saker* :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:49 pm
*Springer in och går runt i cirklar* Jag har hört om en stad ovan molnen, ovan jordiska... Vad var det sen? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Har en känsla av att det inte kommer bli bättre än så. :/ Den var väl bra. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyuu Det är faktiskt för att släcka en eldsvåda. :B ... Fast lilliputtkungafamiljen blev ganska sura ändå, har jag för mig. XD *host* Har inte kommit så långt än. Men nu har jag något att se fram emot! *vevar med näven i luften*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:50 pm
Kyuu *Kyuu säger massor av saker* :O Det gör han? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth D0ppelganger Har en känsla av att det inte kommer bli bättre än så. :/ Den var väl bra. razz Njaaa... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sablar! Gimme back my pants, gimme back my jacked pants! *hoppas på att få tillbaka mina saker från rollbacken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:51 pm
D0ppelganger Jetzudan Rebirth D0ppelganger Har en känsla av att det inte kommer bli bättre än så. :/ Den var väl bra. razz Njaaa... whee Inte? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Sablar! Gimme back my pants, gimme back my jacked pants! *hoppas på att få tillbaka mina saker från rollbacken* *Hoppas du har otur* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Kyuu Det är faktiskt för att släcka en eldsvåda. :B ... Fast lilliputtkungafamiljen blev ganska sura ändå, har jag för mig. XD *host* Har inte kommit så långt än. Men nu har jag något att se fram emot! *vevar med näven i luften* *Nynnar Final Fintasy-segermelodin för att ackompanjera nävevevandet* xp Jetzudan: Det gör han. @w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:52 pm
Boys and girls of every age Wouldn't you like to see something strange?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|