|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:37 pm
TessiTuss Jetzudan Rebirth Har någon någonsin hörttalas om dessa böcker:
Röde Orm Star Runner och Polis, polis, potatismos!
Eller är det bara vi som har knäppa okända böcker? gonk Jag har hörttalas om Röde Orm, men dem andra böckerna har jag tyvärr inte hörttalas om. Värst vad den var känd då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:38 pm
Polis polis potatisgris har man ju hört förut, men.. potatismos? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:39 pm
D0ppelganger Jetzudan Rebirth Tyckte jag med.
D0ppelganger: Jaha, tur, då är jag inte ensam om dom. XD Tog dock Gulliver's Resor. Blurrg, jobbig bok. >_> xd lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:40 pm
Jetzudan Rebirth TessiTuss Jetzudan Rebirth Har någon någonsin hörttalas om dessa böcker:
Eller är det bara vi som har knäppa okända böcker? gonk Jag har hörttalas om Röde Orm, men dem andra böckerna har jag tyvärr inte hörttalas om. Värst vad den var känd då. Ja men den är väl rätt så känd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:40 pm
Jetzudan Rebirth Tog dock Gulliver's Resor. Blurrg, jobbig bok. >_> xd lol Inte mitt fel att han 'gör sina behov' i Lilliputtarnas byggnader... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:42 pm
Nämen ojsan hoppsan...Skrev du tillbaka SnarkBjörn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:43 pm
Gandiloulou Nämen ojsan hoppsan...Skrev du tillbaka SnarkBjörn? *fnys* Japp det gjorde jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:44 pm
Jetzudan Rebirth Har någon någonsin hörttalas om dessa böcker:
Eller är det bara vi som har knäppa okända böcker? gonk Röde Orm är en ganska känd vikingasaga... Den boken ska faktiskt vara bra, har jag hört. 3nodding "Polis, polis, potatismos" känner jag igen, men jag är inte säker på varifrån. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss *fnys* Japp det gjorde jag. Fnys lagom SnarkBjörn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Inte mitt fel att han 'gör sina behov' i Lilliputtarnas byggnader... xd Riiight. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:45 pm
Gandiloulou TessiTuss *fnys* Japp det gjorde jag. Fnys lagom SnarkBjörn... *fnys* Jag säger ju det för att jag inte vill bli kallad snarkbjörn. Mupp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:46 pm
Kyuu Jetzudan Rebirth Har någon någonsin hörttalas om dessa böcker:
Eller är det bara vi som har knäppa okända böcker? gonk Röde Orm är en ganska känd vikingasaga... Den boken ska faktiskt vara bra, har jag hört. 3nodding "Polis, polis, potatismos" känner jag igen, men jag är inte säker på varifrån. XP Jahaja, det säger du. :O
Okejsan. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:46 pm
Jetzudan Rebirth D0ppelganger Inte mitt fel att han 'gör sina behov' i Lilliputtarnas byggnader... xd Riiight. XDDet är faktiskt för att släcka en eldsvåda. :B ... Fast lilliputtkungafamiljen blev ganska sura ändå, har jag för mig. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|