|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:14 pm
*Sitter och drömmer om Angelic Minis... och ett Gamecube* gonk
... Var är MIN personliga tomte? >.>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:15 pm
Argh... böcker... jag hatar böcker... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:15 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp Vi får se.. wink heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:16 pm
Kyuu *Sitter och drömmer om Angelic Minis... och ett Gamecube* gonk ... Var är MIN personliga tomte? >.>;; Jag har ett Gamecube och har haft Angelic Minis o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:17 pm
Jetzudan Rebirth Argh... böcker... jag hatar böcker... gonk Slit loss pärmarna så blir de som jättetjocka tidningar! :O *Är jättesmart*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Argh... böcker... jag hatar böcker... gonk *Ger Jetzudan en bildbok, med bara bilder* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Kyuu *Sitter och drömmer om Angelic Minis... och ett Gamecube* gonk ... Var är MIN personliga tomte? >.>;; Jag har ett Gamecube och har haft Angelic Minis o.o ... *Bankar på* XOO!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:18 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp Vi får se.. wink heart ._. ... Bah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:19 pm
Kyuu Sephyre Kyuu *Sitter och drömmer om Angelic Minis... och ett Gamecube* gonk ... Var är MIN personliga tomte? >.>;; Jag har ett Gamecube och har haft Angelic Minis o.o ... *Bankar på* XOO!!! DD':!! *drar i Kyuus kaninöron*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:20 pm
Sephyre Kyuu Sephyre Kyuu *Sitter och drömmer om Angelic Minis... och ett Gamecube* gonk ... Var är MIN personliga tomte? >.>;; Jag har ett Gamecube och har haft Angelic Minis o.o ... *Bankar på* XOO!!! DD':!! *drar i Kyuus kaninöron* Aiihh~! x_x;; *Biter Sephyre i svansen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:21 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp Vi får se.. wink heart ._. ... Bah Du kanske får Sashen i födelsedagspresent *host*Kyuu: *smiskar till Kyuu med den sårade svansen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:24 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp Vi får se.. wink heart ._. ... Bah Du kanske får Sashen i födelsedagspresent *host*Kyuu: *smiskar till Kyuu med den sårade svansen* eek .. *Börjar längta ännu mer till födelsedagen* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:25 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp Vi får se.. wink heart ._. ... Bah Du kanske får Sashen i födelsedagspresent *host*Kyuu: *smiskar till Kyuu med den sårade svansen* *Flyger in i en klippvägg, vilken krossas till smulor i träffen* ... *Tittar upp och borstar av sig* Jämmer, vilken stridskraft! :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:27 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp Vi får se.. wink heart ._. ... Bah Du kanske får Sashen i födelsedagspresent *host*Kyuu: *smiskar till Kyuu med den sårade svansen* eek .. *Börjar längta ännu mer till födelsedagen* gonk xd Fast jag vet ändå inte... jag kanske säljer den innan och du får nånting nästan lika stort whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|