|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:56 am
Petsy Sephyre Petsy . Hon håller sig undan från Gaia för det mesta nu.. Okej. o.O Varför det egentligen? Jag vet inte, Men hon tycker väldigt mycket synd om sig själv.. kan va därför :\Folk som känner mig tycker synd om mig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:57 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy . Hon håller sig undan från Gaia för det mesta nu.. Okej. o.O Varför det egentligen? Jag vet inte, Men hon tycker väldigt mycket synd om sig själv.. kan va därför :\Folk som känner mig tycker synd om mig xd Inte så konstigt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:58 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy . Hon håller sig undan från Gaia för det mesta nu.. Okej. o.O Varför det egentligen? Jag vet inte, Men hon tycker väldigt mycket synd om sig själv.. kan va därför :\Folk som känner mig tycker synd om mig xd Inte så konstigt sweatdrop Inte så konstigt? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:59 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy . Hon håller sig undan från Gaia för det mesta nu.. Okej. o.O Varför det egentligen? Jag vet inte, Men hon tycker väldigt mycket synd om sig själv.. kan va därför :\Folk som känner mig tycker synd om mig xd Inte så konstigt sweatdrop Inte så konstigt? O.o Du har ju skilda föräldrar, om mina föräldrar skilde sig skulle jag bli jätte ledsen.. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:02 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy . Hon håller sig undan från Gaia för det mesta nu.. Okej. o.O Varför det egentligen? Jag vet inte, Men hon tycker väldigt mycket synd om sig själv.. kan va därför :\Folk som känner mig tycker synd om mig xd Inte så konstigt sweatdrop Inte så konstigt? O.o Du har ju skilda föräldrar, om mina föräldrar skilde sig skulle jag bli jätte ledsen.. :\Yeah... ^^;; Jag har kommit över det dock.. jag var ju bara 6 år då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:03 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy . Hon håller sig undan från Gaia för det mesta nu.. Okej. o.O Varför det egentligen? Jag vet inte, Men hon tycker väldigt mycket synd om sig själv.. kan va därför :\Folk som känner mig tycker synd om mig xd Inte så konstigt sweatdrop Inte så konstigt? O.o Du har ju skilda föräldrar, om mina föräldrar skilde sig skulle jag bli jätte ledsen.. :\Yeah... ^^;; Jag har kommit över det dock.. jag var ju bara 6 år då. <.< Tur det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:06 pm
Vore värre om det hade varit nyligen. Aja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:08 pm
Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.``
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:09 pm
Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:11 pm
Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:12 pm
Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:14 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Mm..
*Sitta och drömma om en OMG och NM Scarf* ._.`` Du kunde fått en NM Scarf av mig om jag fortfarande hade kvar den xp gonk Men.. uh, vad har du för dyra grejer då?Devil Tail, Angelic Sash, och Fairy Wings o.o Jaha.. Sashen eller svansen går bra sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|