|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 4:21 am
kittyocean Okay, iemand is pis op me omdat ik hem afwees voor de Guild. Ik heb hem gepmed en gezegd waarom: Hij zei dat hij bij de Guild wilde (in het engels) omdat hij dan eindelijk een plek had om DUITS te praten! Ik heb hem uitgelegd dat we NEDERLANDS zijn en nog issie pis! En iemand vroeg me net of ik de Guild wilde verkopen. Why? Waarom zou ik hem willen verkopen? I swear, mensen hebben er schijnbaar zat problemen mee dat ik de Guild heb gekregen. Gezeur niet bij mij mensen! Niet mijn fout!!! ja ik mocht ze niet meer afwijzen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 6:54 am
number_17 kittyocean Okay, iemand is pis op me omdat ik hem afwees voor de Guild. Ik heb hem gepmed en gezegd waarom: Hij zei dat hij bij de Guild wilde (in het engels) omdat hij dan eindelijk een plek had om DUITS te praten! Ik heb hem uitgelegd dat we NEDERLANDS zijn en nog issie pis! En iemand vroeg me net of ik de Guild wilde verkopen. Why? Waarom zou ik hem willen verkopen? I swear, mensen hebben er schijnbaar zat problemen mee dat ik de Guild heb gekregen. Gezeur niet bij mij mensen! Niet mijn fout!!! ja ik mocht ze niet meer afwijzen sweatdrop Ik wees hem af met een hele nette PM, en toch nam hij het me kwalijk XD Dat is gewoon kinderachtig XD Jij had ze waarschijnlijk niet eens gepmed XD Nou, dat doe ik dus ook niet meer XD So far for politeness!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 6:55 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Partial Solar Eclipse! PRACHTIG WEER! DIT IS MIJN KANS! *foto camera klaar* Ben benieuwd of je iets kan zien XD wanneer? eek *pakt camera* EDIT: Nvm, ben al te laat stare stomme school Nou, ik denk niet dat je veel op de camera ziet XD Te veel licht XD Al kwam die ene wolf halverwege het einde wel van pas XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 6:57 am
Ik heb het niet gezien, helaas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 7:04 am
SKVR was echt saai ik viel zowat in slaap!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 9:31 am
wat er in mijn gedachten omgaat dat is best veel ten eerste : die *** juf bij mij op school dah mens dah rekent alles fout wat ik maak ten tweede: wieneke ik heb haar de heel tijd door mijn gedachten (het zijn wel leuke gedachtenXD) ten derde: bij sint marie (kennen jullie waarschijnlijk niet) ben ik naar ee andere groep overgeplaatst de tijd is niet handig ik ben al mijn vrieden daar zie ik niet meer ten vierde: mijn pc ik heb hem wel opnieuw geinstaleerd maar nu doet het geluid het niet meer ten vijfde: dat ik graag wil tekenen op de pc maar dat er niet veel mensen iest bij mij bestellen ten zesde:ik ben veel bestanden kwijt geraakt door het gedoe met mijn computer ten zevende : ehm.. nog meer < heart wieneke heart > en meer eigenlijk niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 9:48 am
ik kan nie meer aan wat anders denken dan aan de jongen die ik leuk vindt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:02 am
on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:03 am
Sannieh ik kan nie meer aan wat anders denken dan aan de jongen die ik leuk vindt sweatdrop ^ = verlieft!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:18 am
kiek on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten Cool blaugh ik heb em gemist sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:51 am
Oranjekorfbalpizza! kiek on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten Cool blaugh ik heb em gemist sad ik ook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:54 am
XDmaster2 wat er in mijn gedachten omgaat dat is best veel ten eerste : die *** juf bij mij op school dah mens dah rekent alles fout wat ik maak ten tweede: wieneke ik heb haar de heel tijd door mijn gedachten (het zijn wel leuke gedachtenXD) ten derde: bij sint marie (kennen jullie waarschijnlijk niet) ben ik naar ee andere groep overgeplaatst de tijd is niet handig ik ben al mijn vrieden daar zie ik niet meer ten vierde: mijn pc ik heb hem wel opnieuw geinstaleerd maar nu doet het geluid het niet meer ten vijfde: dat ik graag wil tekenen op de pc maar dat er niet veel mensen iest bij mij bestellen ten zesde:ik ben veel bestanden kwijt geraakt door het gedoe met mijn computer ten zevende : ehm.. nog meer < heart wieneke heart > en meer eigenlijk niet ik ken sint marie wel 3nodding is toch in braband een soort opvang ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:58 am
number_17 XDmaster2 wat er in mijn gedachten omgaat dat is best veel ten eerste : die *** juf bij mij op school dah mens dah rekent alles fout wat ik maak ten tweede: wieneke ik heb haar de heel tijd door mijn gedachten (het zijn wel leuke gedachtenXD) ten derde: bij sint marie (kennen jullie waarschijnlijk niet) ben ik naar ee andere groep overgeplaatst de tijd is niet handig ik ben al mijn vrieden daar zie ik niet meer ten vierde: mijn pc ik heb hem wel opnieuw geinstaleerd maar nu doet het geluid het niet meer ten vijfde: dat ik graag wil tekenen op de pc maar dat er niet veel mensen iest bij mij bestellen ten zesde:ik ben veel bestanden kwijt geraakt door het gedoe met mijn computer ten zevende : ehm.. nog meer < heart wieneke heart > en meer eigenlijk niet ik ken sint marie wel 3nodding is toch in braband een soort opvang ofzo?ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:06 am
XDmaster2 ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb ken jij een bas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:07 am
number_17 XDmaster2 ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb ken jij een bas?ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|