|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 3:10 pm
+ pratade med chibi strawberry. ^^ + skriva charader. twisted + har faktiskt pillat på gaia idag. eek + kommer hinna ifatt lite på min kalender tack vare att jag känner lite motivation att göra saker. + snart jul. (träffa familj) + en bra dag. eek + hann med en trevlig buss. + ska träffa kureyuki vid nyår. ^^ whee + är på hyffsat bra humör idag. eek
- chibi strawberry blev utskälld förut och jag lyckades inte så bra med att pigga upp henne. inte så bra om jag ville iaf. - tenta på onsdag. gonk - kureyuki har inget internet i sitt hem längre. (kommer inte i kontakt med henne. gonk gonk gonk - saker jag har till slutet av februari börjar ordna sig. ^^'' - stor inlämningsuppgift i programmering tills onsdag. gonk - *2 gonk gonk - kommer inte ha kvar motivationen hela helgen. - laggar för mycket för Ragnarök. gonk - fulla hårddiskar. - illa lagt möte idag. under skoltid! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 11:18 pm
- Var tvungen att stiga upp tidigt.. >_<` - Kommer inte kunna vara vid datorn nåt mer, fram till imorgon kväll.. - Det regnar! gonk Snööö.. crying - Orka sitta på bussen i två timmar och jäsa.. .__.; - Ska försöka ta mig till Hopey's skola sen.. Hoppas jag klarar det.. <.<;
+ Får vara med Hopey Hela dagen! Även på skolan. whee heart + Ska leka med henne och hennes kompisar idag. ^^ + Längtar till ikväll.. Jag och Hopey har planerat en sak.. ninja + Ser fram emot ett speciellt SMS. domokun + Mår mycket bättre. whee + Ska Kanske göra läxor idag.. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 12:04 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 1:43 am
underliga människor här... rolleyes vill ha snö... gonk
+Regnigt och blåsigt... biggrin +/-Får längre rast pga ingen kemi... sweatdrop + Ingen snö xd blaugh whee 3nodding
+/- Spex vid 11.30..... inte så mkt tid på gaia....
- crying Kureyuki har inte internet crying - Måste fixa present till släktingarna enligt föräldrarna... hoppas jag slipper.. stressed - Måste fira jul med _tråkiga_ _troende_ släktingar på annandagen.. sweatdrop crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 6:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 6:38 am
- Jag tvingar mig att snarast gör anågot jag inte vågar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 7:46 am
+ Jag kastade in mer flygplan i granen som hänger i taket på vår skola. + Sköt vår gympalärare i huvudet med en bandyboll. ninja + Bra resultat på proven. 3nodding + En dag kvar tills mitt jullov börjar.
- Har ont i halsen. >_< - Risigt hår. Färgade om det. x.x - Träningsvärk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 9:08 am
- Oh no.. gonk Jag tror jag börjar gilla Viktor igen.. ;-; MÅSTE HAN VA SÅ JÄKLA CHARMIG?! - Ugh.. Jäkla tävling domokun fick inget pris >o< - Nä nu jäklar.. håll löftet du lovat nu va! stare - Har en viktig sak och berätta.. Men.. blarg.. .. jag vågar inte >o< - Nooo, Ingen mer jordbubbe här crying sweatdrop - Måste Matte jämt sno mina prylar?! crying ;-; - Ont i magen..
+ Tänkt på en mycket fin sötis.. whee heart Kyaaah.. + Fai heart . heart + Jimmie heart + Och .. uhm.. många andra killar xp heart + Nani? o.o;;;; Både Mathias och Farzad är snälla mot mig >.o .. Läskigt + Hittade en gammal gammal bild på Robin, jag har inte tänkt på det förut men.. han är ganska snygg redface + Jag längtar verkligen till helgen, jag ska nog hemsöka hos nåra söta killar domokun (Och ja.. Jag är besatt av killar>>; YOU GOT A PROBLEM WITH THAT?!) + Andreas hälsade på mig på lunchen! whee Och tittade ett långt tag på mig.. Jag tror han saknar mig, det gör ju jag iaf.. Jag menar.. vem skulle inte sakna en vän som man känt i över 10 år? + Sonata Arctica - The Misery heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 9:09 am
*kramar petsy* det där var ju sött. jag ska faktiskt försöka hålla mig kvar ett tag för allas information. oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 12:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 1:00 pm
+ My Little Bride. + Julmust. + Mår bra. domokun + My Little Bride... igen. << + Sangmin! whee + Känner mig nästan glad? oO
- Fryser. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2004 1:39 pm
+ Jag och wellpapp var och hämtade Jess i Stockholm whee + Jess ska följa med till Andersbo imorgon whee + Hittade en tyskabok på biblioteket som jag ska läsa biggrin + Min lärare lät mig slippa kvalle-tiden + Fredag + Fick fina pryls av Jess från Sri Lanka
- kär - allt annat idag har varit väldigt dåligt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|