|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:10 am
Petsy Nidder Petsy .. *Lägger ut morötter på marken* 3nodding *spotta ut glasspinnen och ta en morot* Hey! *Slå på händerna* Du får inte äta domDet är Jetzudans morötter! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:11 am
Sephyre Petsy Nidder Petsy .. *Lägger ut morötter på marken* 3nodding *spotta ut glasspinnen och ta en morot* Hey! *Slå på händerna* Du får inte äta domDet är Jetzudans morötter! xp Just det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:12 am
Petsy Nidder Petsy .. *Lägger ut morötter på marken* 3nodding *spotta ut glasspinnen och ta en morot* Hey! *Slå på händerna* Du får inte äta domWääh gonk *tugga på händerna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:12 am
*krypa in och sätta sig på en hylla för att övervaka allihopa* *tar en pepsi och börjar klunka i sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:13 am
Ja nån mäsrkte mig efter att jag väntat i ungefär 30 min. Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:14 am
TessiTuss Ja nån mäsrkte mig efter att jag väntat i en sådär 30 min. Hur är det med dig då? Det är super bra med mîg ^^! och du har rätt.. Eller.. Ja.. DNangel är en av dom bästa Manga serierna ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:15 am
Petsy Sephyre Petsy Nidder Petsy .. *Lägger ut morötter på marken* 3nodding *spotta ut glasspinnen och ta en morot* Hey! *Slå på händerna* Du får inte äta domDet är Jetzudans morötter! xp Just det*byter ut den halvt ätna moroten mot en ny* <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:16 am
*Tar en tablettask och börjar tugga på innehållet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:16 am
Blixtra TessiTuss Ja nån mäsrkte mig efter att jag väntat i en sådär 30 min. Hur är det med dig då? Det är super bra med mîg ^^! och du har rätt.. Eller.. Ja.. DNangel är en av dom bästa Manga serierna ^^! Japp DNangel är det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:17 am
Gandiloulou *Tar en tablettask och börjar tugga på innehållet* Får jag smaaaaka??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:18 am
Blixtra Gandiloulou *Tar en tablettask och börjar tugga på innehållet* Får jag smaaaaka??! Ja, självklart... *ger tablettasken som är halvfull och tar en ny och börjar äta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:19 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Ja nån mäsrkte mig efter att jag väntat i en sådär 30 min. Hur är det med dig då? Det är super bra med mîg ^^! och du har rätt.. Eller.. Ja.. DNangel är en av dom bästa Manga serierna ^^! Japp DNangel är det. Mjo! Men jag har bara 4:a st.. Har inte hunnit köpa 5:an än! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 11:20 am
Gandiloulou Blixtra Gandiloulou *Tar en tablettask och börjar tugga på innehållet* Får jag smaaaaka??! Ja, självklart... *ger tablettasken som är halvfull och tar en ny och börjar äta*Mums!! ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|