|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:42 am
jiminijon prrnill *sätter sig ned och klappar sina älskade horn* xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:43 am
Sephyre Silence_P hur många här har förlorat items i sitt inventory??? Har inte direkt förlorat nåt, snarare fått tillbaka mitt gamla o.0 Petsy: ... *sätter händerna för hennes ögon* VEM DÄR!? 4laugh heart Jag med... men jag gillade verkligen min sash! vill inte sejva inventory heller...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:43 am
10 min. Sedan blir det ännu mer matte. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:44 am
*peta på* hu?kan du bestäma dig ska du vara ond eller god? O.o xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:44 am
Sephyre Silence_P hur många här har förlorat items i sitt inventory??? Har inte direkt förlorat nåt, snarare fått tillbaka mitt gamla o.0 Petsy: ... *sätter händerna för hennes ögon* VEM DÄR!? 4laugh heart Arne Weise!?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:45 am
D0ppelganger 10 min. Sedan blir det ännu mer matte. stare matte det är ju kul eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:46 am
jiminijon D0ppelganger 10 min. Sedan blir det ännu mer matte. stare matte det är ju kul eek *lägga en hög böcker på* Varsegod. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:46 am
jiminijon *peta på* hu?kan du bestäma dig ska du vara ond eller god? O.o xp sweatdrop Jag har aldrig varit ond, inte god heller för den delen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:47 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger 10 min. Sedan blir det ännu mer matte. stare matte det är ju kul eek *lägga en hög böcker på* Varsegod. 3nodding uh..?vad är det jag ska räkna jag är ju inte as bra xp eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:49 am
prrnill Jag har aldrig varit ond, inte god heller för den delen. 3nodding ok 3nodding måste bara veta xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:50 am
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger 10 min. Sedan blir det ännu mer matte. stare matte det är ju kul eek *lägga en hög böcker på* Varsegod. 3nodding uh..?vad är det jag ska räkna jag är ju inte as bra xp eek Du kan göra alla negativa tal. Sedan kan du fixa min fysik och räkna ut accelerationen med delta s. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill Jag har aldrig varit ond, inte god heller för den delen. 3nodding ok 3nodding måste bara veta xp ok twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:52 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger 10 min. Sedan blir det ännu mer matte. stare matte det är ju kul eek *lägga en hög böcker på* Varsegod. 3nodding uh..?vad är det jag ska räkna jag är ju inte as bra xp eek Du kan göra alla negativa tal. Sedan kan du fixa min fysik och räkna ut accelerationen med delta s. domokun uh det får du lov att göra sj razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 9:52 am
Petsy Sephyre Silence_P hur många här har förlorat items i sitt inventory??? Har inte direkt förlorat nåt, snarare fått tillbaka mitt gamla o.0 Petsy: ... *sätter händerna för hennes ögon* VEM DÄR!? 4laugh heart Arne Weise!?! eek sweatdrop ..Eh... RÄTT! 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|