|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:22 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Nu är jag Cid, heh domokun domokun heart Men Cid har ingen svans eek Tog nyss av mig den domokun heart xp .. Du har ingen Spear *Påpeka*Jag lämnade den hemma <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:23 am
*rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:24 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Nu är jag Cid, heh domokun domokun heart Men Cid har ingen svans eek Tog nyss av mig den domokun heart xp .. Du har ingen Spear *Påpeka*Jag lämnade den hemma <.< Jaha sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:24 am
Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:26 am
Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. Ok? o.o)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:28 am
Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. Ok? o.o) Jo whee Får lust att spela FF7 snart :3 (.. heh. whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:30 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. Ok? o.o) Jo whee Får lust att spela FF7 snart :3 (.. heh. whee ) Jag med, men orkar inte sätta på det *lat* xp
(.. whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:31 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. Ok? o.o) Jo whee Får lust att spela FF7 snart :3 (.. heh. whee ) Jag med, men orkar inte sätta på det *lat* xp
(.. whee )Jag är också lat xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:37 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. whee )Jag är också lat xd Haha xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:40 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. whee )Jag är också lat xd Haha xp Å andra sidan så är TVn ändå upptagen där jag har mitt PS2 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:41 am
Biggah, quotesah! gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:41 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. whee )Jag är också lat xd Haha xp Å andra sidan så är TVn ändå upptagen där jag har mitt PS2 xp Vad spelar han då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:43 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. whee )Jag är också lat xd Haha xp Å andra sidan så är TVn ändå upptagen där jag har mitt PS2 xp Vad spelar han då?Phantasy Star Online Episode I&II
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:44 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *rofl* xd ... Är det inte Barrett som brukar svära? Cid gör det med, men Barret svär en hel del också xd (rofl = roaring online for love xd ) Och så snackar han konstigt, o_O Eller slarvigt, snarare xp
(.. whee )Jag är också lat xd Haha xp Å andra sidan så är TVn ändå upptagen där jag har mitt PS2 xp Vad spelar han då?Phantasy Star Online Episode I&II Okay.. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|