|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 5:36 am
kiek Koe.ii anw is algemene natuur wetenschappen
on my mind: Examen brief schrijven in t frans gonk Im gonna die!!! nee dat ga je niet ^_^... On my mind: Yes ^_^ anw af! Nu de rest nog (maar dan morgen) ow ikke wel hoor,
nu on my mind: k heb op diezelfde dag ook nog scheikunde SE gonk omg omg omg.. ga ik nog harder dood sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 7:37 am
Koe.ii kiek Koe.ii anw is algemene natuur wetenschappen
on my mind: Examen brief schrijven in t frans gonk Im gonna die!!! nee dat ga je niet ^_^... On my mind: Yes ^_^ anw af! Nu de rest nog (maar dan morgen) ow ikke wel hoor,
nu on my mind: k heb op diezelfde dag ook nog scheikunde SE gonk omg omg omg.. ga ik nog harder dood sweatdrop Je gaat NIET dood... Maar kep wel veel medelijden met je gonk heeel veel suc7! on my mind... zucht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 8:02 am
kiek Koe.ii kiek Koe.ii anw is algemene natuur wetenschappen
nu on my mind: k heb op diezelfde dag ook nog scheikunde SE gonk omg omg omg.. ga ik nog harder dood sweatdrop Je gaat NIET dood... Maar kep wel veel medelijden met je gonk heeel veel suc7! on my mind... zucht Zucht?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:10 am
On my Mind: kmoet een tekening voor Emptysouls kleuren... argh... twil nog niet erg... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:51 am
O,te weinig inspiratie i think :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 10:52 am
On my mind: Te weinig tijd, te veel school...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 10:56 am
ButtonFly On my mind: Te weinig tijd, te veel school... dat is wat ik net ook aan zit te denken *moet eigenlijk heel erg nodig aan d'r huiswerk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:10 am
on my mind: te weinig tijd, te weinig inspiratie en uitgaan met met mijn vrienden is het beste wat er bestaat in de wereld... nou ja voorlopig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:23 pm
ButtonFly On my mind: Te weinig tijd, te veel school... zeg dat wel.... ik denk dat ik dat een hele goede omschrijving vind van mijn huidige leven... ><'' omg.. omg... ik maak elke dag 7 uren op school en dan moet ik daarnaast ook nog huiswerk maken o.0 jij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:24 pm
On my mind... Ik moet echt wat minder gaan klagen en wat meer gaan werken *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 2:42 pm
Okay, iemand is pis op me omdat ik hem afwees voor de Guild. Ik heb hem gepmed en gezegd waarom:
Hij zei dat hij bij de Guild wilde (in het engels) omdat hij dan eindelijk een plek had om DUITS te praten! Ik heb hem uitgelegd dat we NEDERLANDS zijn en nog issie pis!
En iemand vroeg me net of ik de Guild wilde verkopen. Why? Waarom zou ik hem willen verkopen?
I swear, mensen hebben er schijnbaar zat problemen mee dat ik de Guild heb gekregen. Gezeur niet bij mij mensen! Niet mijn fout!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:30 pm
kittyocean Okay, iemand is pis op me omdat ik hem afwees voor de Guild. Ik heb hem gepmed en gezegd waarom: Hij zei dat hij bij de Guild wilde (in het engels) omdat hij dan eindelijk een plek had om DUITS te praten! Ik heb hem uitgelegd dat we NEDERLANDS zijn en nog issie pis! En iemand vroeg me net of ik de Guild wilde verkopen. Why? Waarom zou ik hem willen verkopen? I swear, mensen hebben er schijnbaar zat problemen mee dat ik de Guild heb gekregen. Gezeur niet bij mij mensen! Niet mijn fout!!! haha ajoh dat heb je als guild owner he! Alleen dat van diegene die duits wilde praten sloeg echt totaal nergens op.. Denken meerdere buitenlanders die het verschil tussen german en dutch niet weten crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 10:48 pm
On My Mind: 4 uurtjes les vandaag... (niet boos worden xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 1:08 am
Partial Solar Eclipse! PRACHTIG WEER!
DIT IS MIJN KANS!
*foto camera klaar* Ben benieuwd of je iets kan zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 3:39 am
kittyocean Partial Solar Eclipse! PRACHTIG WEER! DIT IS MIJN KANS! *foto camera klaar* Ben benieuwd of je iets kan zien XD wanneer? eek *pakt camera* EDIT: Nvm, ben al te laat stare stomme school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |