|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 8:57 am
Raven Rahl scuttlefish Wonyky scuttlefish Pig latin... really? I don't know if I should be offended or amused. Für Scham. I don't know what it is. This is technically my break from studying for today. So you have stupid me right now. So I lack my usual mental capacity for understanding things. It's just German, or at least that was what Rahl and I were speaking. Nia was just using google translate to butcher the language and make fun of us. rofl Ich laut lachen bei der Arbeit. I wish I knew more German than the petite line that I know. Want I really want is to be fluent in both Japanese and German. I think it would be fun to yell at someone in multiple languages at once. I went to the Ohenry Pun-off in Austin Texas Saturday and one of the contestants could fluently speak 8 or 9 languages from what the host said.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 9:13 am
Seherak Sensei Raven Rahl scuttlefish Wonyky scuttlefish Pig latin... really? I don't know if I should be offended or amused. Für Scham. I don't know what it is. This is technically my break from studying for today. So you have stupid me right now. So I lack my usual mental capacity for understanding things. It's just German, or at least that was what Rahl and I were speaking. Nia was just using google translate to butcher the language and make fun of us. rofl Ich laut lachen bei der Arbeit. I wish I knew more German than the petite line that I know. Want I really want is to be fluent in both Japanese and German. I think it would be fun to yell at someone in multiple languages at once. I went to the Ohenry Pun-off in Austin Texas Saturday and one of the contestants could fluently speak 8 or 9 languages from what the host said. I really don't know any language other than English fluently. My German is honestly broken, but I get a little help sometimes on some words I can't remember. After 2 years of taking it in high school, the only real sentence I could put together and remember was "Unser hund hat meine hausaufgaben gefressen." I had to learn what I know now on my own. I also speak very little Japanese only because my mother was an Air Force brat stationed there for 4 years, and used to yell at me in Japanese when I was a kid. I can also sing a couple lullabies in Japanese. I can speak a little Spanish, only because it's prevalent where I live and you pick it up, and a couple words in Portuguese for the same reason.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 9:28 am
Raven Rahl scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Raven Rahl Ever seen the movie Fanboys? biggrin Might be a reason why we don't have a trekkie RP. wink Ich habe nicht gewusst, dass Sie können Deutsch sprechen! (soll ich mit Ihnen nur auf Deutsch sprechen? wink ) Jetzt auf Englisch, denn vielleicht die anderen Leute möchte auch es lesen rofl - No I have not seen it, but I think it's on Netflix? Or was that Trekkies, which I also have not seen... D: Ich nahm zwei Jahre Deutsch in der Schule, fiel aber aus der Übung. Ich habe es neu zu lernen, so viel wie ich kann. Lassen Sie sie an, was wir reden wundern. rofl wink Fanboys is a different movie than Trekkies. It's a cute movie with some really big names in it. Ja hatte ich auch zwei Jahre Deutsch in der Hochshule, doch es gibt nur Deutsch 1 und 2 bei meine Gemeindecollege. Ich habe einen EU Reisepass, so vielleicht eines tages kann ich in Deutschland studieren. Zuerst muss ich meine Deutsch verbessern! >< Ja wir sollen immer Deutsch sprechen. Es wird lustig sein, wenn die anderen haben uns nicht verstehen. Und vielleicht sie werd ein bisschen Deutsch zu lernen mit uns! rofl Mein Deutsch war schrecklich, weil ich niemanden zum Üben hatten. Wohnen im Süden, jeder hier in der Gegend spricht Spanisch, niemand Deutsch spricht, damit ich es irgendwie verloren. Es ist gut, wieder zu üben. biggrin Es gibt leider wenig leute wie möchten Deutsch zu lernen. In meine letzte Deutschklasse, es war nur 4 Schüler aus dem ganzen College. Ich kann auch ein bisschen Spanisch zu sprechen, aber ich habe die meistens vergessen. Ich wohne in der Nähe von Amish, aber Pennsylvaniadeutsch ist anders.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 9:34 am
Raven Rahl scuttlefish Nia Phoenix scuttlefish Raven Rahl Ich nahm zwei Jahre Deutsch in der Schule, fiel aber aus der Übung. Ich habe es neu zu lernen, so viel wie ich kann. Lassen Sie sie an, was wir reden wundern. rofl wink Fanboys is a different movie than Trekkies. It's a cute movie with some really big names in it. Ja hatte ich auch zwei Jahre Deutsch in der Hochshule, doch es gibt nur Deutsch 1 und 2 bei meine Gemeindecollege. Ich habe einen EU Reisepass, so vielleicht eines tages kann ich in Deutschland studieren. Zuerst muss ich meine Deutsch verbessern! >< Ja wir sollen immer Deutsch sprechen. Es wird lustig sein, wenn die anderen haben uns nicht verstehen. Und vielleicht sie werd ein bisschen Deutsch zu lernen mit uns! rofl Google Übersetzer baby - wir Je'daii müssen einen Schritt voraus bleiben Sie Sith wink Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 10:10 am
scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Raven Rahl Ever seen the movie Fanboys? biggrin Might be a reason why we don't have a trekkie RP. wink Ich habe nicht gewusst, dass Sie können Deutsch sprechen! (soll ich mit Ihnen nur auf Deutsch sprechen? wink ) Jetzt auf Englisch, denn vielleicht die anderen Leute möchte auch es lesen rofl - No I have not seen it, but I think it's on Netflix? Or was that Trekkies, which I also have not seen... D: Ich nahm zwei Jahre Deutsch in der Schule, fiel aber aus der Übung. Ich habe es neu zu lernen, so viel wie ich kann. Lassen Sie sie an, was wir reden wundern. rofl wink Fanboys is a different movie than Trekkies. It's a cute movie with some really big names in it. Ja hatte ich auch zwei Jahre Deutsch in der Hochshule, doch es gibt nur Deutsch 1 und 2 bei meine Gemeindecollege. Ich habe einen EU Reisepass, so vielleicht eines tages kann ich in Deutschland studieren. Zuerst muss ich meine Deutsch verbessern! >< Ja wir sollen immer Deutsch sprechen. Es wird lustig sein, wenn die anderen haben uns nicht verstehen. Und vielleicht sie werd ein bisschen Deutsch zu lernen mit uns! rofl Mein Deutsch war schrecklich, weil ich niemanden zum Üben hatten. Wohnen im Süden, jeder hier in der Gegend spricht Spanisch, niemand Deutsch spricht, damit ich es irgendwie verloren. Es ist gut, wieder zu üben. biggrin Es gibt leider wenig leute wie möchten Deutsch zu lernen. In meine letzte Deutschklasse, es war nur 4 Schüler aus dem ganzen College. Ich kann auch ein bisschen Spanisch zu sprechen, aber ich habe die meistens vergessen. Ich wohne in der Nähe von Amish, aber Pennsylvaniadeutsch ist anders. Es war das gleiche in meiner High School. Die Spanisch und Französisch-Klassen aufgefüllt, aber der Deutsche war leicht zu bekommen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 10:11 am
scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Nia Phoenix scuttlefish Ja hatte ich auch zwei Jahre Deutsch in der Hochshule, doch es gibt nur Deutsch 1 und 2 bei meine Gemeindecollege. Ich habe einen EU Reisepass, so vielleicht eines tages kann ich in Deutschland studieren. Zuerst muss ich meine Deutsch verbessern! >< Ja wir sollen immer Deutsch sprechen. Es wird lustig sein, wenn die anderen haben uns nicht verstehen. Und vielleicht sie werd ein bisschen Deutsch zu lernen mit uns! rofl Google Übersetzer baby - wir Je'daii müssen einen Schritt voraus bleiben Sie Sith wink Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen! Ich werde Sie den Code in Privat so bald wie ich kann senden. ninja wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 3:01 pm
Raven Rahl scuttlefish Nia Phoenix scuttlefish Raven Rahl Ich nahm zwei Jahre Deutsch in der Schule, fiel aber aus der Übung. Ich habe es neu zu lernen, so viel wie ich kann. Lassen Sie sie an, was wir reden wundern. rofl wink nicht so schön Kapitän Fanboys is a different movie than Trekkies. It's a cute movie with some really big names in it. Ja hatte ich auch zwei Jahre Deutsch in der Hochshule, doch es gibt nur Deutsch 1 und 2 bei meine Gemeindecollege. Ich habe einen EU Reisepass, so vielleicht eines tages kann ich in Deutschland studieren. Zuerst muss ich meine Deutsch verbessern! >< Ja wir sollen immer Deutsch sprechen. Es wird lustig sein, wenn die anderen haben uns nicht verstehen. Und vielleicht sie werd ein bisschen Deutsch zu lernen mit uns! rofl Google Übersetzer baby - wir Je'daii müssen einen Schritt voraus bleiben Sie Sith wink Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. nicht so schön Kapitän
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 3:05 pm
scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Nia Phoenix scuttlefish Ja hatte ich auch zwei Jahre Deutsch in der Hochshule, doch es gibt nur Deutsch 1 und 2 bei meine Gemeindecollege. Ich habe einen EU Reisepass, so vielleicht eines tages kann ich in Deutschland studieren. Zuerst muss ich meine Deutsch verbessern! >< Ja wir sollen immer Deutsch sprechen. Es wird lustig sein, wenn die anderen haben uns nicht verstehen. Und vielleicht sie werd ein bisschen Deutsch zu lernen mit uns! rofl Google Übersetzer baby - wir Je'daii müssen einen Schritt voraus bleiben Sie Sith wink Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 3:25 pm
Raven Rahl scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Nia Phoenix Google Übersetzer baby - wir Je'daii müssen einen Schritt voraus bleiben Sie Sith wink Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen! Ich werde Sie den Code in Privat so bald wie ich kann senden. ninja wink Danke sehr! Also, was benutzen Sie für Ihr studieren, wenn Sie nicht in eine Klasse sein?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2014 3:58 pm
Stormtrooper 289 scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Nia Phoenix Google Übersetzer baby - wir Je'daii müssen einen Schritt voraus bleiben Sie Sith wink Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen! rolleyes Tut mir leid, vielleicht Sie sollte Sith gewesen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 13, 2014 6:50 am
Raven Rahl Seherak Sensei Raven Rahl scuttlefish Wonyky scuttlefish Pig latin... really? I don't know if I should be offended or amused. Für Scham. I don't know what it is. This is technically my break from studying for today. So you have stupid me right now. So I lack my usual mental capacity for understanding things. It's just German, or at least that was what Rahl and I were speaking. Nia was just using google translate to butcher the language and make fun of us. rofl Ich laut lachen bei der Arbeit. I wish I knew more German than the petite line that I know. Want I really want is to be fluent in both Japanese and German. I think it would be fun to yell at someone in multiple languages at once. I went to the Ohenry Pun-off in Austin Texas Saturday and one of the contestants could fluently speak 8 or 9 languages from what the host said. I really don't know any language other than English fluently. My German is honestly broken, but I get a little help sometimes on some words I can't remember. After 2 years of taking it in high school, the only real sentence I could put together and remember was "Unser hund hat meine hausaufgaben gefressen." I had to learn what I know now on my own. I also speak very little Japanese only because my mother was an Air Force brat stationed there for 4 years, and used to yell at me in Japanese when I was a kid. I can also sing a couple lullabies in Japanese. I can speak a little Spanish, only because it's prevalent where I live and you pick it up, and a couple words in Portuguese for the same reason. Apparently with your conversation with scuttlefish, you know a lot more than I do.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 13, 2014 8:35 am
scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen! Ich werde Sie den Code in Privat so bald wie ich kann senden. ninja wink Danke sehr! Also, was benutzen Sie für Ihr studieren, wenn Sie nicht in eine Klasse sein? Ich habe mehrere Bücher, die ich zu studieren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 13, 2014 8:36 am
Seherak Sensei Raven Rahl Seherak Sensei Raven Rahl scuttlefish It's just German, or at least that was what Rahl and I were speaking. Nia was just using google translate to butcher the language and make fun of us. rofl Ich laut lachen bei der Arbeit. I wish I knew more German than the petite line that I know. Want I really want is to be fluent in both Japanese and German. I think it would be fun to yell at someone in multiple languages at once. I went to the Ohenry Pun-off in Austin Texas Saturday and one of the contestants could fluently speak 8 or 9 languages from what the host said. I really don't know any language other than English fluently. My German is honestly broken, but I get a little help sometimes on some words I can't remember. After 2 years of taking it in high school, the only real sentence I could put together and remember was "Unser hund hat meine hausaufgaben gefressen." I had to learn what I know now on my own. I also speak very little Japanese only because my mother was an Air Force brat stationed there for 4 years, and used to yell at me in Japanese when I was a kid. I can also sing a couple lullabies in Japanese. I can speak a little Spanish, only because it's prevalent where I live and you pick it up, and a couple words in Portuguese for the same reason. Apparently with your conversation with scuttlefish, you know a lot more than I do. I was considerably rusty, but she's helping me remember. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 13, 2014 2:48 pm
scuttlefish Stormtrooper 289 scuttlefish Raven Rahl scuttlefish Schade emotion_facepalm Wir Können unsere bösen Pläne nicht zu diskutieren. Wir müssen eine neue Sprache machen! Ich habe einen Code, den wir nutzen könnten. Es könnte ein wenig zeitaufwendig sein, aber es wird sie zu verwirren. Das würde funktionieren. Wir sollen das machen, nur um den Blick auf ihrem Gesicht zu sehen! rolleyes Tut mir leid, vielleicht Sie sollte Sith gewesen! Aber ich bin ... Ich bin ein Stormtrooper!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 13, 2014 7:55 pm
So I hope that I'm not the only one bothered by the fact that we're at a standstill yet again. If I come across as abrasive in my following post, I apologize, I'm just trying to get us back on track so that we can have fun with the RP again. Correct me if I'm wrong, but I don't think the Je'daii have known what's going on since the moment they stepped on Mizu's ship, and frankly, I have no clue what's going on either. It would help of course if Mizu would give them some kind of opening or any reason at all why everyone has to go through this long ordeal to get her to help, when she was the one who had insisted on them boarding her ship in the first place. It would also help if she would tell us when she won't be able to post for four days, because it looks like all of you are still waiting on her. Communication is key! I understand being busy but it's impolite to leave your fellow RPers hanging when everyone else is ready to continue the story! This goes for EVERYONE. Even if you can't make a post at least log in for like two seconds and make a quick post in the discussion thread saying that you won't be able to, so that we can work around you instead of running around like chickens without heads, unsure if we should wait for you to come back or just continue on with the story. This is something I seriously can't stress enough. I know that there are of course emergencies and that is understandable, but if you're not even going to bother letting us know that you'll be busy for a while and can't commit 100% to the RP, that shows a complete disregard for your fellow RPers, and it holds up the plot. Okay srs business stuff over, let's talk about plot! Since the Je'daii and the crew of the Delirium both seem to have the common goal of picking up Davth, I was wondering if we were planning on meeting up on Belsavis. I can already tell what that is going to be though; it'll be a repeat of all the other times Tom and I had to wait on the Je'daii to catch up to us. Might I suggest we all meet up on Tython instead? I started revealing Zara's illness early on for a reason - I thought it would give the Je'daii a reason to want to take her to the temple to see if anything could be done. that and I have a legit out if I want to kill her off.Since we haven't seen the Emperor since like March, and he seems to be busy doing Emperor things, your planet should be safe for now. We can always work a way around it and when Zara leaves, she won't necessarily tell. wink So here's my little attempt at getting us back on track again. Let's all communicate, because that's something we clearly haven't been doing enough of these past few weeks. help me out if I missed someone...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|