|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:50 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Was het maar zo dat er altijd weer betere tijden komen, voor veel mensen blijft het ruk of gaat het alleen maar slechter, en als mensen helemaal geen hoop meer hebben op zonneschijn... kan ik me best voorstellen dat je het doet. eigenlijk moet je daar dieper over nadenken, het is 100% zo dat er betere tijden komen na de slechtere.... vraag me niet waarom, ik denk veel en veels te veel na over doodgewone uitdrukkingen, en meestal zit er een veel betere logica achter dan alleen je alleen maar denkt.... Als je het over de uitdrukking hebt kan je wel vanalles bedenken. het is niet zo dat ongeluk iets is wat over je uitgestrooit wordt als uit een wolk en dat die op een gegeven moment wel leeg gedruppeld moet zijn. het kan na slechte tijden wel beter worden (uitdrukkingsgewijs) maar ook als in minder erg. vergelijking: (of hoe noem je dat ook al weer) je kan liggen koken in water van 500 graden als dat tergeracht wordt naar 300 graden kun je dat beter noemen maar maakt voor je gesteldheid natuurlijk niet uit. maar ik bedoel, tis eigenlijk net zoiets als zeggen: ik wordt 3000 jaar oud, tot het tegendeel bewezen is... er is altijd iets goeds na het slechte, al heb je je hele leven geen pluspunt, dan zou je de dood een pluspunt noemen... nja, dat komt dan na het slechte... het kan misschien wel duizend jaar blijven regenen, maar we weten allemaal dat het ooit nog de zon er doorheen breekt.... Ja maar je kan het leven dus niet met het weer lopen vergelijken. En door de dood een pluspunt te noemen heb je net het nut van zelfmoord bewezen eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:55 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Was het maar zo dat er altijd weer betere tijden komen, voor veel mensen blijft het ruk of gaat het alleen maar slechter, en als mensen helemaal geen hoop meer hebben op zonneschijn... kan ik me best voorstellen dat je het doet. eigenlijk moet je daar dieper over nadenken, het is 100% zo dat er betere tijden komen na de slechtere.... vraag me niet waarom, ik denk veel en veels te veel na over doodgewone uitdrukkingen, en meestal zit er een veel betere logica achter dan alleen je alleen maar denkt.... Als je het over de uitdrukking hebt kan je wel vanalles bedenken. het is niet zo dat ongeluk iets is wat over je uitgestrooit wordt als uit een wolk en dat die op een gegeven moment wel leeg gedruppeld moet zijn. het kan na slechte tijden wel beter worden (uitdrukkingsgewijs) maar ook als in minder erg. vergelijking: (of hoe noem je dat ook al weer) je kan liggen koken in water van 500 graden als dat tergeracht wordt naar 300 graden kun je dat beter noemen maar maakt voor je gesteldheid natuurlijk niet uit. maar ik bedoel, tis eigenlijk net zoiets als zeggen: ik wordt 3000 jaar oud, tot het tegendeel bewezen is... er is altijd iets goeds na het slechte, al heb je je hele leven geen pluspunt, dan zou je de dood een pluspunt noemen... nja, dat komt dan na het slechte... het kan misschien wel duizend jaar blijven regenen, maar we weten allemaal dat het ooit nog de zon er doorheen breekt.... Ja maar je kan het leven dus niet met het weer lopen vergelijken. En door de dood een pluspunt te noemen heb je net het nut van zelfmoord bewezen eek de dood is een pluspunt in de ogen van die mensen, bedoel ik... want je hebt zelf al laten zien dat 'goed' en 'slecht ' voor iedereen iets anders kan zijn.... voor een arm kind kan een euro krijgen voor je hele dag werken iets goeds zijn, voor jouw zouw een euro krijgen voor de hele dag werken iets slechts zijn.... maar ik houd er over op, ben niet goed in doen als of ik slim ben ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:56 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Was het maar zo dat er altijd weer betere tijden komen, voor veel mensen blijft het ruk of gaat het alleen maar slechter, en als mensen helemaal geen hoop meer hebben op zonneschijn... kan ik me best voorstellen dat je het doet. eigenlijk moet je daar dieper over nadenken, het is 100% zo dat er betere tijden komen na de slechtere.... vraag me niet waarom, ik denk veel en veels te veel na over doodgewone uitdrukkingen, en meestal zit er een veel betere logica achter dan alleen je alleen maar denkt.... Als je het over de uitdrukking hebt kan je wel vanalles bedenken. het is niet zo dat ongeluk iets is wat over je uitgestrooit wordt als uit een wolk en dat die op een gegeven moment wel leeg gedruppeld moet zijn. het kan na slechte tijden wel beter worden (uitdrukkingsgewijs) maar ook als in minder erg. vergelijking: (of hoe noem je dat ook al weer) je kan liggen koken in water van 500 graden als dat tergeracht wordt naar 300 graden kun je dat beter noemen maar maakt voor je gesteldheid natuurlijk niet uit. maar ik bedoel, tis eigenlijk net zoiets als zeggen: ik wordt 3000 jaar oud, tot het tegendeel bewezen is... er is altijd iets goeds na het slechte, al heb je je hele leven geen pluspunt, dan zou je de dood een pluspunt noemen... nja, dat komt dan na het slechte... het kan misschien wel duizend jaar blijven regenen, maar we weten allemaal dat het ooit nog de zon er doorheen breekt.... Ja maar je kan het leven dus niet met het weer lopen vergelijken. En door de dood een pluspunt te noemen heb je net het nut van zelfmoord bewezen eek Ik vind t niet bepaald een pluspunt. Meer een punt dat je alles juist helemaal verpest. stare Je hebt al niks goeds, en je maakt t alleen nog maar erger door jezelf van kant te maken. Maar ga nadenken. Wat lost t op? Je zou zeggen geen slechte dingen meer. Maar op die manier krijg je ook nooit de goede dingen van t leven te zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:02 am
CC1986CC Darlaa Oranjekorfbalpizza! maar ik bedoel, tis eigenlijk net zoiets als zeggen: ik wordt 3000 jaar oud, tot het tegendeel bewezen is... er is altijd iets goeds na het slechte, al heb je je hele leven geen pluspunt, dan zou je de dood een pluspunt noemen... nja, dat komt dan na het slechte... het kan misschien wel duizend jaar blijven regenen, maar we weten allemaal dat het ooit nog de zon er doorheen breekt.... Ja maar je kan het leven dus niet met het weer lopen vergelijken. En door de dood een pluspunt te noemen heb je net het nut van zelfmoord bewezen eek Ik vind t niet bepaald een pluspunt. Meer een punt dat je alles juist helemaal verpest. stare Je hebt al niks goeds, en je maakt t alleen nog maar erger door jezelf van kant te maken. Maar ga nadenken. Wat lost t op? Je zou zeggen geen slechte dingen meer. Maar op die manier krijg je ook nooit de goede dingen van t leven te zien. hmm, kweetniet, wat als er nou helemaal geen mogelijkheid meer is om goede dingen te beleven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:03 am
Darlaa CC1986CC Darlaa Oranjekorfbalpizza! maar ik bedoel, tis eigenlijk net zoiets als zeggen: ik wordt 3000 jaar oud, tot het tegendeel bewezen is... er is altijd iets goeds na het slechte, al heb je je hele leven geen pluspunt, dan zou je de dood een pluspunt noemen... nja, dat komt dan na het slechte... het kan misschien wel duizend jaar blijven regenen, maar we weten allemaal dat het ooit nog de zon er doorheen breekt.... Ja maar je kan het leven dus niet met het weer lopen vergelijken. En door de dood een pluspunt te noemen heb je net het nut van zelfmoord bewezen eek Ik vind t niet bepaald een pluspunt. Meer een punt dat je alles juist helemaal verpest. stare Je hebt al niks goeds, en je maakt t alleen nog maar erger door jezelf van kant te maken. Maar ga nadenken. Wat lost t op? Je zou zeggen geen slechte dingen meer. Maar op die manier krijg je ook nooit de goede dingen van t leven te zien. hmm, kweetniet, wat als er nou helemaal geen mogelijkheid meer is om goede dingen te beleven. Geloof me maar, die zijn r altijd wel. Soms denk je te depressief en kom je dr gewoon niet op, of heb je dr geen zin meer in. Ligt r maar net aan hoe je ernaar kijkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:06 am
ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:12 am
Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:17 am
Norwood Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen Norwood leeft nog! blegh, heb ik mijn werk toch niet goed gedaan ninja waar vissen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:19 am
Oranjekorfbalpizza! Norwood Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen Norwood leeft nog! blegh, heb ik mijn werk toch niet goed gedaan ninja waar vissen? ^_^ gaan jullie maar vissen dan... serveer ik het vlees wel of zol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:20 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Norwood Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen Norwood leeft nog! blegh, heb ik mijn werk toch niet goed gedaan ninja waar vissen? ^_^ gaan jullie maar vissen dan... serveer ik het vlees wel of zol en de vegetarische burgers dan... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:24 am
Oranjekorfbalpizza! Norwood Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen Norwood leeft nog! blegh, heb ik mijn werk toch niet goed gedaan ninja waar vissen? Wou jij mij vermoorden grasparkietje ? twisted twiet pietje "pietje tweet kom maar in het kooitje domokun twisted ja kom maar bij vrouwtje tweet Pietje, vrouwtje heeft lekkere hapjes voor jou... uhm ughm ... uhm jah is goed bij in de voor tuin maar vissen dan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:26 am
Norwood Oranjekorfbalpizza! Norwood Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen Norwood leeft nog! blegh, heb ik mijn werk toch niet goed gedaan ninja waar vissen? Wou jij mij vermoorden grasparkietje ? twisted twiet pietje "pietje tweet kom maar in het kooitje domokun twisted ja kom maar bij vrouwtje tweet Pietje, vrouwtje heeft lekkere hapjes voor jou... uhm ughm ... uhm jah is goed bij in de voor tuin maar vissen dan. Wie noem jij hier een parkietje stare *doet het deurtje achter je dicht als je in het kooitje bent gevlogen* eigenlijk doe ik niet aan vissen... mja, dan doe ik wel gewoon geen aas en haak aan mijn hengel.... *gooit een hengel met een stukje touw uit*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:27 am
Norwood Oranjekorfbalpizza! Norwood Oranjekorfbalpizza! ok mensen, stoppen met zulke depresieve gesprekken, en verzin iets vrolijks... k? oke, kom we gaan met zijn allen gezellig vissen op Gaia 3nodding potje bier er bij! ( voor de genen die drinken, ik niet ) ik neem mijn handy BBQ wel mee voor als we een lekkerbekje vangen Norwood leeft nog! blegh, heb ik mijn werk toch niet goed gedaan ninja waar vissen? Wou jij mij vermoorden grasparkietje ? twisted twiet pietje "pietje tweet kom maar in het kooitje domokun twisted ja kom maar bij vrouwtje tweet Pietje, vrouwtje heeft lekkere hapjes voor jou... uhm ughm ... uhm jah is goed bij in de voor tuin maar vissen dan. Oh, echt heel erg bedankt! *komt niet meer bij van het lachen* grasparkietje, twiet pietje xd 4laugh *loopt achter norwood aan naar de tuin*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:33 am
*loopt ook maar naar binnen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:50 am
*staat in de tuin en ziet dat iedereen verdwenen is* ok tortelduifkes, waar hebben jullie je verstopt.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|