|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:28 pm
Yannah Jag har suttit och tittat igenom de sista 100 sidorna av IVA Konsum i jakt efter fler svenskar. Nu säger mina ögon att det är dags att sova. God Natt på er allihop. Att du ens orkade. o.o Godnatt då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:29 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Men era landkrabbor!! scream whee Wtf. Vi är inga landkrabbor. confused Tror jag. Är ni väl. xp Nähä. På land är vi men om vi är krabbor vet jag inte. confused Dåså, du vet inte. Men nog är du en krabba allt. Och jag är en sjö... nåt. Du är en sjöfisk? confused Nej, en sjöbjörn. <.< Finns det såna? o.O Jadå. Här har du en! *Pekar på sig själv* Du ser inte ut som en björn. *Kliar sig i huvudet* Tror du ja. Err... okeej...
Yay! Jag blöder inte längre. biggrin Blöder? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:31 pm
Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:32 pm
Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:34 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:36 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:37 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:39 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för? Vet inte. Har lite tråkigt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:40 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för? Vet inte. Har lite tråkigt. :\ Jaha. Ok. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:41 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för? Vet inte. Har lite tråkigt. :\ Jaha. Ok. :S Yesssshhh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:43 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för? Vet inte. Har lite tråkigt. :\ Jaha. Ok. :S Yesssshhh... Rawr. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:45 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för? Vet inte. Har lite tråkigt. :\ Jaha. Ok. :S Yesssshhh... Rawr. domokun *Petar på domo's tänder* Bilden i din signatur ger mig mardrömmar. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:46 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja. Jag hade värsta såret i foten och det bara blödde och blödde. Och nu blöder jag inte längre. biggrin Ohh. Yay för det! xd Jepp. Yay. P: Yeah. *Kastar en flaska i en vägg* Wtf. Varför gör du så för? Vet inte. Har lite tråkigt. :\ Jaha. Ok. :S Yesssshhh... Rawr. domokun *Petar på domo's tänder* Bilden i din signatur ger mig mardrömmar. :\ xd !!!! *faller omkull av skratt* Den är ju rolig. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:47 pm
Jetzudan Rebirth xd !!!! *faller omkull av skratt* Den är ju rolig. xd Rolig? Den är äcklig. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 3:50 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth xd !!!! *faller omkull av skratt* Den är ju rolig. xd Rolig? Den är äcklig. :S Den är ju rolig som fan. Jag höll på att sätta i halsen när jag såg den. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|