|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:49 am
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* ninja *Smyga på* ninja *Står stilla,visslar på en melodi* 3nodding .. Buu! domokun domokun Nej,han är inte här Vad synd crying Var kul och retas med honom xd Jag saknar honom lite :/ Brukade du ens prata med honom? ._.Nä,men det var roligt att se han droga ner Asura och så xd xd Han drogade ju aldrig ner Asura neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:50 am
Petsy Nää då, bara lite konstig 3nodding Jaha surprised xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:51 am
Valgarv *Fräser ännu mer* gonk domokun gonk Läskig!! *klättrar upp på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy Nää då, bara lite konstig 3nodding Jaha surprised xd *Host* Och korkad..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* ninja *Smyga på* ninja *Står stilla,visslar på en melodi* 3nodding .. Buu! domokun domokun Nej,han är inte här Vad synd crying Var kul och retas med honom xd Jag saknar honom lite :/ Brukade du ens prata med honom? ._.Nä,men det var roligt att se han droga ner Asura och så xd xd Han drogade ju aldrig ner Asura neutral Gjorde han visst!:0...Typ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:52 am
*skrämmer bort Valgarv*
scream domokun Grawrrr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:52 am
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* ninja *Smyga på* ninja *Står stilla,visslar på en melodi* 3nodding .. Buu! domokun domokun Nej,han är inte här Vad synd crying Var kul och retas med honom xd Jag saknar honom lite :/ Brukade du ens prata med honom? ._.Nä,men det var roligt att se han droga ner Asura och så xd xd Han drogade ju aldrig ner Asura neutral Gjorde han visst!:0...Typ.. Inte alls! .. Jag minns inte det iaf o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:53 am
Jovisst har man sett att Buu är korkad gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:54 am
Sephyre Jovisst har man sett att Buu är korkad gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:03 am
Oooh vilken fin outfit jag har.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:04 am
Gandiloulou Valgarv *Fräser ännu mer* gonk domokun gonk Läskig!! *klättrar upp på en hylla* *Sätter ming under hyllan och vaktar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|