|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:53 am
Petsy Sephyre Pratar på msn och är här :O Okay, Jag kan inte logga in på Msn, just nu ._.`Vad dåligt .-. Förut så kunde jag heller inte logga in ibland. Vet inte vad som var felet. Nu går det helt perfekt, though
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:55 am
Sephyre Petsy Sephyre Pratar på msn och är här :O Okay, Jag kan inte logga in på Msn, just nu ._.`Vad dåligt .-. Förut så kunde jag heller inte logga in ibland. Vet inte vad som var felet. Nu går det helt perfekt, though Nej det är inte det, jag sitter vid pappas dator nu, som inte har Msn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:58 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pratar på msn och är här :O Okay, Jag kan inte logga in på Msn, just nu ._.`Vad dåligt .-. Förut så kunde jag heller inte logga in ibland. Vet inte vad som var felet. Nu går det helt perfekt, though Nej det är inte det, jag sitter vid pappas dator nu, som inte har MsnAhaa...okej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:01 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pratar på msn och är här :O Okay, Jag kan inte logga in på Msn, just nu ._.`Vad dåligt .-. Förut så kunde jag heller inte logga in ibland. Vet inte vad som var felet. Nu går det helt perfekt, though Nej det är inte det, jag sitter vid pappas dator nu, som inte har MsnAhaa...okej Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:05 am
Petsy Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o Okej. Min styvfarsa blir skitsur om man sitter vid hans bärbara o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:08 am
Sephyre Petsy Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o Okej. Min styvfarsa blir skitsur om man sitter vid hans bärbara o.O Styvfarsa? o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:09 am
Petsy Sephyre Petsy Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o Okej. Min styvfarsa blir skitsur om man sitter vid hans bärbara o.O Styvfarsa? o_<Jepp. Min mamma och pappa skildes när jag var 6 år ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:10 am
You can't stop me, I'm close enough to kiss the sky.. *sjunger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:12 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o Okej. Min styvfarsa blir skitsur om man sitter vid hans bärbara o.O Styvfarsa? o_<Jepp. Min mamma och pappa skildes när jag var 6 år ^^; Tråkigt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:13 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o Okej. Min styvfarsa blir skitsur om man sitter vid hans bärbara o.O Styvfarsa? o_<Jepp. Min mamma och pappa skildes när jag var 6 år ^^; Tråkigt sad Yeah.. jag liknar mest honom i beteendet och utseendet, och han är min "favorit" förälder. o.O (Dvs inte tjatig, jobbig, ect)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:16 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Men jag byter nog dator snart, får ju inte sitta vid pappas dator egentligen o.o Okej. Min styvfarsa blir skitsur om man sitter vid hans bärbara o.O Styvfarsa? o_<Jepp. Min mamma och pappa skildes när jag var 6 år ^^; Tråkigt sad Yeah.. jag liknar mest honom i beteendet och utseendet, och han är min "favorit" förälder. o.O (Dvs inte tjatig, jobbig, ect) Uhm.. Okay.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:17 am