|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:11 pm
Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Det gör ooont! *gråta floder* crying M-Men..>__< *Viftar med handen bort mot en gång och massa kuddar och madrasser kommer fram,kastar sen iväg Linka ner mot madrasserna* sweatdrop *skjunker ner i madrasserna* Hih.. 3nodding *resa sig upp och springa till kassan igen* domokun *Skjuter snabbt ut tungan igen och tar kassan och äter upp den* domokun o.o *stirra på* Det är orättvist! *springa till ett hörn och börja gråta* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:12 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding Oh,shut up you gonk *Skjuter ut tungan och tar tag i Pet också och kastar ner henne på madrasserna vid Linka* *Kastar sitt kors på* domokun whee TihiARGH!!*Får det i pannan,börjar brinna brutalt mycket och blir till aska som sen blåser ut genom dörrarana* (I will be back.. stressed ) ..För hämnd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:13 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding Oh,shut up you gonk *Skjuter ut tungan och tar tag i Pet också och kastar ner henne på madrasserna vid Linka* *Kastar sitt kors på* domokun whee TihiARGH!!*Får det i pannan,börjar brinna brutalt mycket och blir till aska som sen blåser ut genom dörrarana* (I will be back.. stressed ) ..För hämnd? Läskigt.. O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:15 pm
Linka Spirit Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding Oh,shut up you gonk *Skjuter ut tungan och tar tag i Pet också och kastar ner henne på madrasserna vid Linka* *Kastar sitt kors på* domokun whee TihiARGH!!*Får det i pannan,börjar brinna brutalt mycket och blir till aska som sen blåser ut genom dörrarana* (I will be back.. stressed ) ..För hämnd? Läskigt.. O: Nää.. Valgarv är så söt och snäll, Han gör mig nog inte illa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:16 pm
Petsy Nää.. Valgarv är så söt och snäll, Han gör mig nog inte illa 3nodding Okej. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:17 pm
Linka Spirit Petsy Nää.. Valgarv är så söt och snäll, Han gör mig nog inte illa 3nodding Okej. whee Så länge man gråter så veknar han ordentligt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:18 pm
Petsy Linka Spirit Petsy Nää.. Valgarv är så söt och snäll, Han gör mig nog inte illa 3nodding Okej. whee Så länge man gråter så veknar han ordentligt whee Mjo.. Märkte det. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:22 pm
Hur är det med dig då?
Petsy: Somna du? O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:24 pm
Linka Spirit Hur är det med dig då?
Petsy: Somna du? O: Helt okej, förutom att jag är sjuk. Sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:28 pm
prrnill Linka Spirit Hur är det med dig då?
Petsy: Somna du? O: Helt okej, förutom att jag är sjuk. Sj? Jasså.. Är ochså sjuk.. Sablans pest förkylning.. >.< .. Är du ochså förkyld? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|