|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 7:47 am
- Viktor är knäpp stare "Binlal: Petra, Gillar du Anders? (Vår matte lärare)" "Jag: Nej" "Viktor: Vilken stil! Nu vill jag inte vara din vän" "Jag: Like I care.. -.-" - Jag ville ha boxen med dom tre sista volymerna av CCS, men jag hade inte råd crying
+ Köpte istället tredje volymen av Tokyo MewMew och första volymen av Tsubasa. + Tänkt mycket på en speciell person.. whee heart + Jag hann ta den bästa soffplatsen innan Matte! domokun HAH! "Jag: *Springa in i klassrummet*" "Matte: *Hålla fast i Petra's jacka*" "Jag: >o< .. idea *Tar av sig jackan och slänger sig i soffan"* "Matte: Fan!" xd !!! + Jag fick veta att vi slutar skolan en dag tidigare och börjar den en dag senare *Peace* ^^;; + Tim gillar mig<< .. Det är ju bra, tror jag..? sweatdrop + Sony Ericsson Z600! domokun Pappa säger att jag kanske får en! whee heart + Hitta en super cool järn klo som jag ska spara till o.o;; Kostar "bara" 700:- xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 9:47 am
+ Fredrik kommer hit. Får saker lösta då förhoppningsvis. + Fick söta saker igår.
- Fredrik kanske inte får sova här = mindre tid tillsammans..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 11:00 am
+ Jag fick veta att jag har MVG i matte, NO och teknik. domokun + Jag fick en Pink Giftbox i dag. :O
- Slaskigt ute. - Hemkunskapslären är knep. ninja - Jag vill ha mina betyg NU. T__T - Julia rev mig i håret i dag. domokun - Min storebror gnällig. c_C - Det har inte snöat på länge. D:
rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 11:47 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 11:51 am
+ Julmust heart + Bra musik + Pratade med Teddybjörnen i telefon whee
+/- Gick hem från skolan på grund av värk i magen
- Haft tråkigt i fem timmar... sweatdrop - Mår ganska bajs sad - Måste plugga franskaglosor men orkar inte - Har knappt haft kontakt med omvärlden crying - Orkar inte göra något - Ska kanske logga ut från datan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 12:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 12:08 pm
+ Fick se en helbra pjäs idag två gånger heart + Fått veta betyget i Idrott + ... ninja
- Förlorat 20kr pga vadslagning med en kompis om mitt betyg i Idrott xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 12:35 pm
+/- Jag sag en rosa tunnelbana imorse!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 1:02 pm
+ Jess ringde från Sri Lanka whee + Vågade skriva det jag ville skriva på msn till den killen som jag gillar + Fick reda på att jag inte har någon idrott imorgon, och det betyder håltimme whee + Fick se En Prinsessas Dagbok 2 + Väldigt bra var den 3nodding + kär xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 4:59 pm
- Mår dåligt.. - Hostar blod.. - Blod..-.- - Kan inte äta. - Hungrig.. - KAn inte sova.. - Kan inte prata ordentligt - Har ont i benet och armarna - Klagar för mycket - Familjen.. - Farmor blir bara sämre.. - LÅngt kvar tills skolan slutar,men ändå inte..-.- - Min dator är allmänt seg - Inte pratat nåt med Asu-kun.. - Inte pratat nåt med Hopey-chan heller .__. - Har inte pratat med nästan ingen idag gonk - ...Trååååååkigt..
+ Glad för alla telefon samtal jag fått idag.. sweatdrop whee + Battle for Middel-Earth är mäktigt eek + "Forward Rohorrim!*Rida,rida,stampa över orcher*" xd + Slipper skolan.. + Ser fram emot ett samtal som ska väcka mig imorrn.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 10:36 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 11:30 pm
+ Mår hur bra somhelst + har ne otroligt slap dag i skolan idag. + Går ganska bra med min Bebop AMV
Finns inga minus vad jag vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 12:24 am
+Två timmar håltimme +GODIS +GAIA
-gympa om 30 min
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 12:34 am
+ Ingen snö whee ((finns många som inte håller med mig om detta sweatdrop )) + Regn istället för snö biggrin + Ingen aktiekunskap + Labb på kemin 3nodding + Har över en h hål nu 3nodding 4laugh whee - Ingen människa alls på msn crying ((använd denna i skola och liknande http://webmessenger.msn.com/?mkt=sv-se )) - Trafikkunskapen börjar idag.. Jag får inte spela nyckelharpa... crying sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|