|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:56 pm
Valgarv Linka Spirit Valgarv ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding Nej. 3nodding *Drar åt tungan ännu hårdare* Hmm.. domokun Så får man inte göra! gonk Edit : Jag slutar alltså inte. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:57 pm
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding Nej. 3nodding *Drar åt tungan ännu hårdare* Hmm.. domokun Så får man inte göra! gonk Edit : Jag slutar alltså inte. 3nodding Men jag vill inte skada gonk Ge bara upp!*Drar åt ännu hårdare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:59 pm
Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding Nej. 3nodding *Drar åt tungan ännu hårdare* Hmm.. domokun Så får man inte göra! gonk Edit : Jag slutar alltså inte. 3nodding Men jag vill inte skada gonk Ge bara upp!*Drar åt ännu hårdare* o.o... Inte skada? Hmm.. ninja
Ajj! *börja gråta* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:01 pm
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding Nej. 3nodding *Drar åt tungan ännu hårdare* Hmm.. domokun Så får man inte göra! gonk Edit : Jag slutar alltså inte. 3nodding Men jag vill inte skada gonk Ge bara upp!*Drar åt ännu hårdare* o.o... Inte skada? Hmm.. ninja
Ajj! *börja gråta* crying M-men..S-sluta..!>__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:03 pm
Det gör ooont! *gråta floder* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:03 pm
Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:04 pm
Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:04 pm
Linka Spirit Det gör ooont! *gråta floder* crying M-Men..>__< *Viftar med handen bort mot en gång och massa kuddar och madrasser kommer fram,kastar sen iväg Linka ner mot madrasserna* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:06 pm
Valgarv Linka Spirit Det gör ooont! *gråta floder* crying M-Men..>__< *Viftar med handen bort mot en gång och massa kuddar och madrasser kommer fram,kastar sen iväg Linka ner mot madrasserna* sweatdrop *skjunker ner i madrasserna* Hih.. 3nodding *resa sig upp och springa till kassan igen* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:07 pm
Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding Oh,shut up you gonk *Skjuter ut tungan och tar tag i Pet också och kastar ner henne på madrasserna vid Linka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:08 pm
Valgarv Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding Oh,shut up you gonk *Skjuter ut tungan och tar tag i Pet också och kastar ner henne på madrasserna vid Linka* *Kastar sitt kors på* domokun whee Tihi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:09 pm
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Det gör ooont! *gråta floder* crying M-Men..>__< *Viftar med handen bort mot en gång och massa kuddar och madrasser kommer fram,kastar sen iväg Linka ner mot madrasserna* sweatdrop *skjunker ner i madrasserna* Hih.. 3nodding *resa sig upp och springa till kassan igen* domokun *Skjuter snabbt ut tungan igen och tar kassan och äter upp den* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:11 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv börjar vekna och det ser ut att bli en klar seger för Linka! 3nodding Oh,shut up you gonk *Skjuter ut tungan och tar tag i Pet också och kastar ner henne på madrasserna vid Linka* *Kastar sitt kors på* domokun whee TihiARGH!!*Får det i pannan,börjar brinna brutalt mycket och blir till aska som sen blåser ut genom dörrarana* (I will be back.. stressed )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|