|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:43 pm
Valgarv _M_L_Waboom_ Valgarv Nightmare Asura Grr.. *Försvinner på samma sätt som jag kom fram* rolleyes Kanske är den tiden på månaden.. domokun xp *Slå på* Eviiil.. gonk What I do?! eek Eviiil..? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:44 pm
Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Nightmare Asura Grr.. *Försvinner på samma sätt som jag kom fram* rolleyes Kanske är den tiden på månaden.. domokun xp MansPMS? Eller bara... Måndag? xp Bara måndag xd Åh tusan... Är jag den enda killen som faktiskt HAR 'perioder'? >_>;; *Viskar* Jag vet hur det är,your not alone sweatdrop stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:45 pm
_M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ Valgarv Nightmare Asura Grr.. *Försvinner på samma sätt som jag kom fram* rolleyes Kanske är den tiden på månaden.. domokun xp *Slå på* Eviiil.. gonk What I do?! eek Eviiil..? o.o ...Oh,yes I am <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:46 pm
*Börjar kasta pennor istället* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:47 pm
Valgarv *Hoppar upp i luften,gör ne volt och landar på huk på rullbandet* Ska vi slå vad? domokun *Skjuter ut tungan ur munnen coh drar den runt Linka och håller fast hennes armar* whee Okej. *biter i din tunga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:48 pm
*Smyger ut* Ahhh.. Luft.. *Hoppar upp på en sopcontainer och sätter sig ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:49 pm
Linka Spirit Valgarv *Hoppar upp i luften,gör ne volt och landar på huk på rullbandet* Ska vi slå vad? domokun *Skjuter ut tungan ur munnen coh drar den runt Linka och håller fast hennes armar* whee Okej. *biter i din tunga*Ow <.< *Drar åt tungan hårdare och drar henne bort från kassan* Bad girl! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:50 pm
Valgarv Linka Spirit Valgarv *Hoppar upp i luften,gör ne volt och landar på huk på rullbandet* Ska vi slå vad? domokun *Skjuter ut tungan ur munnen coh drar den runt Linka och håller fast hennes armar* whee Okej. *biter i din tunga*Ow <.< *Drar åt tungan hårdare och drar henne bort från kassan* Bad girl! gonk Näjje! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:52 pm
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv *Hoppar upp i luften,gör ne volt och landar på huk på rullbandet* Ska vi slå vad? domokun *Skjuter ut tungan ur munnen coh drar den runt Linka och håller fast hennes armar* whee Okej. *biter i din tunga*Ow <.< *Drar åt tungan hårdare och drar henne bort från kassan* Bad girl! gonk Näjje! gonk ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:53 pm
Valgarv ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding Nej. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:54 pm
Linka Spirit Valgarv ^^ *Lufter upp henne i luften* Nåå?Ska du sluta? 3nodding Nej. 3nodding *Drar åt tungan ännu hårdare* Hmm.. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|