|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:29 pm
*Alla skuggor i Ica dras till ett hörn där dom sen exploderar i en mörk explosion, och återvänder sedan till sina rätta platser, kvar i hörnet står jag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Skuttar upp ur lagret* ^^ *Hick*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp Inte nu längre wink Aww gonk heart xp ... *tar av sig kläderna* xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:30 pm
Nightmare Asura *Alla skuggor i Ica dras till ett hörn där dom sen exploderar i en mörk explosion, och återvänder sedan till sina rätta platser, kvar i hörnet står jag* Woow.. o.o *Vingla till* Hel-grymt! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:31 pm
Nightmare Asura *Alla skuggor i Ica dras till ett hörn där dom sen exploderar i en mörk explosion, och återvänder sedan till sina rätta platser, kvar i hörnet står jag* .. Wow sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Alla skuggor i Ica dras till ett hörn där dom sen exploderar i en mörk explosion, och återvänder sedan till sina rätta platser, kvar i hörnet står jag* All hail to the dark master! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Alla skuggor i Ica dras till ett hörn där dom sen exploderar i en mörk explosion, och återvänder sedan till sina rätta platser, kvar i hörnet står jag* xd Hej biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
.. *Fnyser tyst och sätter sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:32 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp Inte nu längre wink Aww gonk heart xp ... *tar av sig kläderna* xd heart Meh, Bestäm dig xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp Inte nu längre wink Aww gonk heart xp ... *tar av sig kläderna* xd heart Meh, Bestäm dig xd gonk I'm only here to please you mistress gonk heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura .. *Fnyser tyst och sätter sig* *Hoppar fram till Asura och sätter sig på huk brevid han* Onii-chan,onii-chan! domokun Vi måste ut och döda!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:34 pm
Nightmare Asura .. *Fnyser tyst och sätter sig* *Stoppar handen för munnen för att kväva en hickning* Uhm.. Hej.. ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:34 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp Inte nu längre wink Aww gonk heart xp ... *tar av sig kläderna* xd heart Meh, Bestäm dig xd gonk I'm only here to please you mistress gonk heart xd xd Min egen lilla slav
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|