|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:19 pm
*Smyga ner till lagret* ... <.< *Drar fram en låda fylld med Rom flaskor* My precioussss.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:20 pm
Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:20 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun *Fångar dom med tungan* ninja .. *Klia mig i huvet* ... ... Groda! *Hoppar på och klänger fast på ryggen* whee
Waboom: ... Oj då o_o*Känner korset Pet har på sig* ARGH!! eek *Springer runt som en galning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:21 pm
Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou Valgarv Jag har skuld på typ 400 <.< Men jag köper ändå klubbor XD När du får pengar då får du ge dom te meii.. xd Du bor typ för långt bort..o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun *Fångar dom med tungan* ninja .. *Klia mig i huvet* ... ... Groda! *Hoppar på och klänger fast på ryggen* whee
Waboom: ... Oj då o_o*Känner korset Pet har på sig* ARGH!! eek *Springer runt som en galning* Jag kan inte ta av det, tyvärr ._. .. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Du bor typ för långt bort..o_< Jamen jaha...Vart bor du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:24 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:25 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:26 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:26 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun *Fångar dom med tungan* ninja .. *Klia mig i huvet* ... ... Groda! *Hoppar på och klänger fast på ryggen* whee
Waboom: ... Oj då o_o*Känner korset Pet har på sig* ARGH!! eek *Springer runt som en galning* Jag kan inte ta av det, tyvärr ._. .. ^^OH IT BURNS!!!>_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:27 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun *Fångar dom med tungan* ninja .. *Klia mig i huvet* ... ... Groda! *Hoppar på och klänger fast på ryggen* whee
Waboom: ... Oj då o_o*Känner korset Pet har på sig* ARGH!! eek *Springer runt som en galning* Jag kan inte ta av det, tyvärr ._. .. ^^OH IT BURNS!!!>_< ... ._. *Tar av det och kastar det upp på hyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:27 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp Inte nu längre wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:28 pm
Gandiloulou Valgarv Du bor typ för långt bort..o_< Jamen jaha...Vart bor du då? You already know ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:28 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun Och Sephyre hjälper mig och sprida den xp domokun Of course my master...inna. domokun heart .. Är det inte mistress? sweatdrop Ah, jo sweatdrop whee whee .. *Peta på* Blottar du nu igen? domokun xp Inte nu längre wink Aww gonk heart xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|