|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:14 pm
Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
whee Vad kastar du sudd för? domokun Filthy: Of course.. hon är min elaka tvilling säger vi ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou Valgarv Skulle jag nog också göra..<.< Äter minst 5 per dag xd När man har tillgång till dem det vill säga...Har inte ätit några på ett bra tag... xd Jag kan köpa dom i skolan och i en affär som kanske är 100 meter bort från mig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Fånga flera sudd* Det regnar sudd! ^^ Wo-ho, rena himmelriket. O_o .. PLUGGHÄST! *Pekar på och backar långsamt* ... ... ...*Hjärtattack* o.O Neeeeej.. Tecknarhäst.. <.< Jaha.. ... PÅLLE! 4laugh *Hoppa på* whee o.O *Gnägg?* ... .... +.+ Oh, no.. Hästen blev halt.. *Ramla ihop*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaaahhh! Kan inte nån bara ta o köpa min OMG hat! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:16 pm
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv BITE MEH! domokun stressed Visst. *biter tag i Valgarvs arm**Stabbar en kunai I jet's huvud medans han biter* 3nodding *dör* x.x*Psycho skratt* twisted *biter av en köttbit från ditt ben och springer iväg*
(Ska sticka nu. So you wont get me! >:>)ARGH!THE PAIN! gonk (Tomorrow,my young padwan..Soon enough.. twisted )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:16 pm
Valgarv Jag kan köpa dom i skolan och i en affär som kanske är 100 meter bort från mig xd Det är jue bra om man har pengar också.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:17 pm
Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun *Fångar dom med tungan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre whee Vad kastar du sudd för? domokun Filthy: Of course.. hon är min elaka tvilling säger vi ^w^ Det är kul whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:18 pm
Gandiloulou Valgarv Jag kan köpa dom i skolan och i en affär som kanske är 100 meter bort från mig xd Det är jue bra om man har pengar också.. xd Jag har skuld på typ 400 <.< Men jag köper ändå klubbor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:18 pm
Petsy Filthy Sephyre ... Lurning blaugh sorry whee Aaah! du är exakt som Petsy! xd Same style. Min elakhet sprider sig.. domokun *ondskefullt babyskratt* bweehheheeeeh!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:19 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen How dare you!Yes,how dare I 3nodding .. *Kasta mer sudd på* whee domokun *Fångar dom med tungan* ninja .. *Klia mig i huvet* ... ... Groda! *Hoppar på och klänger fast på ryggen* whee
Waboom: ... Oj då o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:19 pm
Valgarv Jag har skuld på typ 400 <.< Men jag köper ändå klubbor XD När du får pengar då får du ge dom te meii.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|