|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:03 pm
_M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ *Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+ *Ser bort på*...o__< *Kravlar sig upp* Heeej.. Trillingarna Valgarv.. +.o Tjeeena..o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:04 pm
Gandiloulou Valgarv Zoo klubbor också ninja *Drar ut huggtänderna och drar upp scarfen för munnen* domokun Tackar Mmm...Zoo klubbor...Nu blev jag sugen bara för det...Varsågod.. xd Ska nog köpa ett års förbruk av zoo klubbor xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:05 pm
Valgarv _M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ *Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+ *Ser bort på*...o__< *Kravlar sig upp* Heeej.. Trillingarna Valgarv.. +.o Tjeeena..o_< *Hålla i en flaska med Rom* Wo-ho. ^^ Jag har Rom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:05 pm
Valgarv BITE MEH! domokun stressed Visst. *biter tag i Valgarvs arm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:06 pm
_M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ *Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+ *Ser bort på*...o__< *Kravlar sig upp* Heeej.. Trillingarna Valgarv.. +.o Tjeeena..o_< *Hålla i en flaska med Rom* Wo-ho. ^^ Jag har Rom. Heeey eek Give me!*Skjuter ut tungan ich tar tag i flaskan,drar sen tillbaka den och fångar flaskan i handen* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Valgarv BITE MEH! domokun stressed Visst. *biter tag i Valgarvs arm**Stabbar en kunai I jet's huvud medans han biter* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:07 pm
Valgarv _M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ Valgarv _M_L_Waboom_ *Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+ *Ser bort på*...o__< *Kravlar sig upp* Heeej.. Trillingarna Valgarv.. +.o Tjeeena..o_< *Hålla i en flaska med Rom* Wo-ho. ^^ Jag har Rom. Heeey eek Give me!*Skjuter ut tungan ich tar tag i flaskan,drar sen tillbaka den och fångar flaskan i handen* ^^ o.o ... .... .. *Reagera sent* Heeey! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv BITE MEH! domokun stressed Visst. *biter tag i Valgarvs arm**Stabbar en kunai I jet's huvud medans han biter* 3nodding *dör* x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:08 pm
Valgarv Ska nog köpa ett års förbruk av zoo klubbor xd Skulle typ äta upp alla på mindre än en vecka jue.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Fånga flera sudd* Det regnar sudd! ^^ Wo-ho, rena himmelriket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Vilket gäng.. ;O *Hoppar upp på en hylla och kastar ner sudd på folk* *Skjuter ut tungan igen och fångar ett sudd* mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|