|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:55 pm
*Stoppar ner Jetzudan i en grop och lägger lite jord och en gravsten över*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:56 pm
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv *Kommer fram igen* crying DET FINNS INGA LÄTTA BYTEN!!! ÅH VDA TROAKITGT!1!!!11!!!! crying __ crying _ crying __ crying _T__T!!1!............. <. <Tack för du delar mina känslor,Jet-kun crying TYVRÄER So grö ajg inet däää!!!11!111!11 crying crying _T _T crying _T_ T!1111*Kastar shuriken på Jet* <.< *biter tag i den* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:56 pm
Valgarv Harr harr domokun *Suger ut blod och sväljer* Gott?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:57 pm
*Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv *Kommer fram igen* crying DET FINNS INGA LÄTTA BYTEN!!! ÅH VDA TROAKITGT!1!!!11!!!! crying __ crying _ crying __ crying _T__T!!1!............. <. <Tack för du delar mina känslor,Jet-kun crying TYVRÄER So grö ajg inet däää!!!11!111!11 crying crying _T _T crying _T_ T!1111*Kastar shuriken på Jet* <.< *biter tag i den* domokun Damn you,Jet-kun stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy *Stoppar ner Jetzudan i en grop och lägger lite jord och en gravsten över* *tar upp handen ur jorden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:59 pm
Gandiloulou Valgarv Harr harr domokun *Suger ut blod och sväljer* Gott? Oerhört.. whee *Fortsätter suga och och svälja* Much better then drugs..+.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:00 pm
_M_L_Waboom_ *Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+ *Ser bort på*...o__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv *Kommer fram igen* crying DET FINNS INGA LÄTTA BYTEN!!! ÅH VDA TROAKITGT!1!!!11!!!! crying __ crying _ crying __ crying _T__T!!1!............. <. <Tack för du delar mina känslor,Jet-kun crying TYVRÄER So grö ajg inet däää!!!11!111!11 crying crying _T _T crying _T_ T!1111*Kastar shuriken på Jet* <.< *biter tag i den* domokun Damn you,Jet-kun stare Heck you, Baka-chan. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Oerhört.. whee *Fortsätter suga och och svälja* Much better then drugs..+.o Enda knarket som är gott är läsk.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:01 pm
Valgarv _M_L_Waboom_ *Glider in* .. o.O Wiiieeee... *Glider rakt in i en hylla* +.+ *Ser bort på*...o__< *Kravlar sig upp* Heeej.. Trillingarna Valgarv.. +.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:01 pm
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv *Kommer fram igen* crying DET FINNS INGA LÄTTA BYTEN!!! ÅH VDA TROAKITGT!1!!!11!!!! crying __ crying _ crying __ crying _T__T!!1!............. <. <Tack för du delar mina känslor,Jet-kun crying TYVRÄER So grö ajg inet däää!!!11!111!11 crying crying _T _T crying _T_ T!1111*Kastar shuriken på Jet* <.< *biter tag i den* domokun Damn you,Jet-kun stare Heck you, Baka-chan. domokun BITE MEH! domokun stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:02 pm
Gandiloulou Valgarv Oerhört.. whee *Fortsätter suga och och svälja* Much better then drugs..+.o Enda knarket som är gott är läsk.. XD Zoo klubbor också ninja *Drar ut huggtänderna och drar upp scarfen för munnen* domokun Tackar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:03 pm
Valgarv Zoo klubbor också ninja *Drar ut huggtänderna och drar upp scarfen för munnen* domokun Tackar Mmm...Zoo klubbor...Nu blev jag sugen bara för det...Varsågod.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|