|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 1:16 am
Oke roos!
On my mind: Medicijn voor mn neus zit in mn keel, bleh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 1:45 am
The Forbidden Angel DarkKenn The Forbidden Angel DarkKenn The Forbidden Angel On my mind; - 't is koud!! eek - Vriendjelief gaat vant weekend za. aaf uit, en dan drinkt ie nogal en rijd ie.. als dat maar goed gaat... (Nouja laten we maar zo denken, het is altijd goed gegaan..) Zorg anders dat 1 van zn vrienden even gaat boppen, je weet namelijk maar nooit. En jij denkt dat hij zijn vrienden in zijn auto laat rijden, of dat hij met andere mee gaat...? Nah istie veelste eigenwijs voor, wil zelf rijden! Oftewel hij wil graag een boete sweatdrop Maarja, gewoon hopen dat het goed gaat. En sterkte ermee verder he razz Hehe ajoh komt wel goed wink Boete boeit totaal niet, hij rijd altijd minimaal 40km. te hard op de snelweg, en we rijden altijd standaard zonder gordel en zo is er nog meer (jaja, rebeelss!!) Sorry dat ik het zeg, maar je geluk is eens op. Bel jij de ambulance alvast, of zal ik het doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 3:51 am
kittyocean The Forbidden Angel DarkKenn The Forbidden Angel DarkKenn The Forbidden Angel On my mind; - 't is koud!! eek - Vriendjelief gaat vant weekend za. aaf uit, en dan drinkt ie nogal en rijd ie.. als dat maar goed gaat... (Nouja laten we maar zo denken, het is altijd goed gegaan..) Zorg anders dat 1 van zn vrienden even gaat boppen, je weet namelijk maar nooit. En jij denkt dat hij zijn vrienden in zijn auto laat rijden, of dat hij met andere mee gaat...? Nah istie veelste eigenwijs voor, wil zelf rijden! Oftewel hij wil graag een boete sweatdrop Maarja, gewoon hopen dat het goed gaat. En sterkte ermee verder he razz Hehe ajoh komt wel goed wink Boete boeit totaal niet, hij rijd altijd minimaal 40km. te hard op de snelweg, en we rijden altijd standaard zonder gordel en zo is er nog meer (jaja, rebeelss!!) Sorry dat ik het zeg, maar je geluk is eens op. Bel jij de ambulance alvast, of zal ik het doen? Hij rijd wel goed, en uhm sja zien we dan wel weer, ik kan hem moeilijk vastboeien of hem ergens toe gaan dwingen toch..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 3:52 am
DarkKenn Oke roos! On my mind: Medicijn voor mn neus zit in mn keel, bleh Eww lol whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 4:15 am
was lekker om 12 uur uit joehoe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 5:37 am
Elfinzu was lekker om 12 uur uit joehoe Jaaah, ik kwart voor 12 smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 5:53 am
cool kwartier eerder P razz maar ik moet zo op me zusje oppassen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 9:55 am
Owww maak me echt hele zware zorgen! Vriendlief gaat vannacht uit met 11 vrienden, moet allemaal in 1 bus en hij rijd. En hij rijd nog bezope ook.. Dit word wat, hij kwam net thuis en heb nu al gedronke eek Ik vrees voor het ergste... Zal vannacht wel geen oog dicht kunne doen en ben blij als het morgen is en alles is goed gegaan!
Maar dit heb ik hiervoor ook wel eens gehad, en toen is het ook goed gegaan.. daar hou ik me maar aan vast dan.. sweatdrop stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 10:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 10:03 am
Ja god ik hoor dat ie nu al jenever zit te drinken... 'k hou me hart vast..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 10:13 am
The Forbidden Angel Ja god ik hoor dat ie nu al jenever zit te drinken... 'k hou me hart vast.. kun je niet met hem praten dat je je zorgen maakt? spreek zijn voice mail is half huilent in dat die het niet meer moet doen... dat zet hem wel aan het denken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 10:13 am
waarom zeg je er niet gewoon wat van dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 10:22 am
Oranjekorfbalpizza! waarom zeg je er niet gewoon wat van dan? Ik heb gezegd dat ik vind dat ie stom bezig is, maar ik kan hem niets verbieden natuurlijk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|