|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 12:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 2:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 3:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 3:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 5:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 6:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 11:01 am
+ Carro är konstig/flummig whee + Min tandläkare var sjuk +/- Vännerna har kärleksproblem som de tar ut på mig - Kalllt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 1:37 pm
- Jäklar vilken tråkig kväll.. =/ - NY MOBIL! crying
+ Jimmie whee heart Åh vad jag saknar honom.. Minns när vi hade kareoke på collot, han sjöng så fint! heart + NO:n var okej, << .. Förutom att Viktor pratade med mig, jag vill att han ska lämna mig ifred! stare Dumpar man mig får man bli evigt hatad av mig.. + FREDRIIIK!! gonk Jag hittade en gammal bild på honom>o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 1:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 12:59 am
- jag har IG varning i idrott och alla lärare säger att jag har försämrats. troligen pga depressionen. - blev sur igår kväll. - vet inte om jag vill till j-cult. :\ - ont i magen. - trött.
+ skön dag... + ska ha mysigt julbord med klassen. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 2:05 am
- fysikprovet... vill inte veta hur det gick... sweatdrop gonk - Vi ska ha julfirande med klassen på mån och med hela nv på ons... sweatdrop vill inte... - Borta i huvudet.. Dextropur hjälper inte... stressed - Låång tid kvar innan lunch... jag är hungrig... sweatdrop
+ Uhm.... vet inte...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 2:06 am
- Mår dåligt igen.. - Lång skoldag.. - Har inte gjort en läxa som var till idag.. -/+ Vill må bra.. -/+ Inte så god mat på skolan.. + Får ta ledigt på fredag. heart + Två dagar kvar. heart Längtar. whee + Längtar till efter skolan.. Fån-flumm.. ^^; + Jul-shopping om 5 dagar. + Längta till julafton. >w< + Vet att jag inte kommer må dåligt så länge.. Det kommer gå över väldigt fort.. 3nodding + Sov rätt så gott. + Glad över att det blev så många plus.. n_n`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 5:11 am
+ Sitter och äter vårrulle ^_^ + Mysigt julbord det var! + Inte hungrig O.o
- Hittar inte Star Ocean till ett rimligt pris crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 5:25 am
- Rädd och orolig inför att börja skolan efter jullovet.. .__. Vill inte känna så.. - Katrin pratar inte med mig.. ;-; Vad har jag gjort..? - Jobbigt.
+ Hann äntligen se reprisen av "Hockeykväll". + Ska nog spela tv-spel snart.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|