|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 9:18 am
Nära nog smile Super Ghoul's and Ghost's om man ska vara exakt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 5:03 am
*Sätter igång en ny pga. brist på aktivitet*
1. Fjorton spelbara karaktärer (Sju killar, Sju tjejer). 2. Normal-mode med åtta banor + fem extrabanor. 3. Arena-mode med 40 banor + 10 extrabanor. 4. Upp till tre personer kan spela samtidigt i detta PC-spel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:04 pm
Warcraft3 eller nått? xD;;;;;;;;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 12:07 pm
Matt_57 Warcraft3 eller nått? xD;;;;;;;;;;; Nej. ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 11:45 am
Nightmare Asura 1. Fjorton spelbara karaktärer (Sju killar, Sju tjejer). 2. Normal-mode med åtta banor + fem extrabanor. 3. Arena-mode med 40 banor + 10 extrabanor. 4. Upp till tre personer kan spela samtidigt i detta PC-spel. *Hint add* 5. Man kan spela som Swordman och Magician bland annat. 6. Anime/Manga baserade karaktärer. Men inga enormt söta ögon. 7. Spelet har ordet "Offline" i titeln.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 11:26 pm
Minns inte namnet, men är det inte typ "Ragnarok Offline" eller liknande? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 12:01 am
Drevlin Minns inte namnet, men är det inte typ "Ragnarok Offline" eller liknande? :/ Du verkar iallafall veta vad det är för spel jag är ute efter (Ragnarok Battle Offline). That's good enough.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 12:25 am
Nightmare Asura Drevlin Minns inte namnet, men är det inte typ "Ragnarok Offline" eller liknande? :/ Du verkar iallafall veta vad det är för spel jag är ute efter (Ragnarok Battle Offline). That's good enough. SÅ var det, hade känningen av att det skulle vara ett extra ord mellan dom jag skrev. razz Kom bara inte ihåg vad eftersom jag bara sett folk spelat det. Aja, min tur alltså? Oj, ehm...jag får återkomma. Ge mig tills imorgonbitti på mig så ska det komma något nytt. Glömmer jag bort (alltså om klockan är efter 14.00 imorgon) så är det först till kvarn. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 1:56 am
Sådära, får väl se om vi kan göra något utav det hära då. Spawnar fram något nu i mitt morgontrötta huvud så jag hoppas det blir bra.
1. Bana 5 2. En hård galax full av skurkar 3. Star Wars remade? 4. Japanska Directors Cut versionen blev versionen vi fick direkt i Europa. 5. Pirater
Väldigt lätt om man vet vilket spel det är, men om inte vill jag bara med detta lyckas uppmärksamma folk på ett spel som faktist är riktigt kul. ^_^ Lycka till nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 4:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 6:30 am
Nej, men kanske Rogue Galaxy. ;P Hehe, den var lite lätt kanske. ^_^ Aja, nu har jag uppmärksammat folk på spelet, testa det om ni får chansen och gillar RPG spel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 2:43 am
Men förlåt att man inte kan stava då : P
1. Liknar Titan Quest 2. PC 3. På väg till PSP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 11:45 pm
Mr_RPG Men förlåt att man inte kan stava då : P 1. Liknar Titan Quest 2. PC 3. På väg till PSP Just messing with ya. ;P Aja, nu till min chansning, enda jag kan tänka på vore Diablo II, men vet inte till100% om det är påväg till PSP men just på fronten "liknar Titan Quest" stämmer det bra in.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:39 am
Nej, men jag tror det är ganska likt Diablo också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|