|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 4:04 am
Shin Asuka Darlaa Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?) jah ikke blij...en welke topless meisjes O.o XD ohw moet je even de gcd in gaan blaugh schijnbaar ls je een bikini met de lunar cowl draagt verdwijnt tie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 4:08 am
Darlaa Shin Asuka Darlaa Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?) jah ikke blij...en welke topless meisjes O.o XD ohw moet je even de gcd in gaan blaugh schijnbaar ls je een bikini met de lunar cowl draagt verdwijnt tie. i see... XD maar dat is niet zo boeiend blaugh zie er ik niet een beetje uit als BATMAN XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 5:06 am
Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?) jah ikke blij...en welke topless meisjes O.o XD ohw moet je even de gcd in gaan blaugh schijnbaar ls je een bikini met de lunar cowl draagt verdwijnt tie. i see... XD maar dat is niet zo boeiend blaugh zie er ik niet een beetje uit als BATMAN XD ja! alleen ziet nu half gaia er uit als batman xd (jay het werkt!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 5:08 am
Darlaa Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?) jah ikke blij...en welke topless meisjes O.o XD ohw moet je even de gcd in gaan blaugh schijnbaar ls je een bikini met de lunar cowl draagt verdwijnt tie. i see... XD maar dat is niet zo boeiend blaugh zie er ik niet een beetje uit als BATMAN XD ja! alleen ziet nu half gaia er uit als batman xd (jay het werkt!!) jah ok..dats waar XD maar dat boeit niet...want me mule..heeft die solar dinges XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 5:20 am
Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?) jah ikke blij...en welke topless meisjes O.o XD ohw moet je even de gcd in gaan blaugh schijnbaar ls je een bikini met de lunar cowl draagt verdwijnt tie. i see... XD maar dat is niet zo boeiend blaugh zie er ik niet een beetje uit als BATMAN XD ja! alleen ziet nu half gaia er uit als batman xd (jay het werkt!!) jah ok..dats waar XD maar dat boeit niet...want me mule..heeft die solar dinges XD Eigenlijk is de tweede pose meer batman dat lijkt precies nagemaakt (zeker weten doe ik het niet heb nog nooit op batman gelet) dit is meer de vleermuisversie van de soothface die de solardinges heb en de eerste is net roodkapje. dit is de eerste keer dat ik drie brieven heb geopend ik heb snel nog een 3e gekocht om dit setje te krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 5:25 am
Darlaa Eigenlijk is de tweede pose meer batman dat lijkt precies nagemaakt (zeker weten doe ik het niet heb nog nooit op batman gelet) dit is meer de vleermuisversie van de soothface die de solardinges heb en de eerste is net roodkapje. dit is de eerste keer dat ik drie brieven heb geopend ik heb snel nog een 3e gekocht om dit setje te krijgen. mjah..maar bij die 2e pose heb je haast geen ogen XD en ik vind deze cooler XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 10:16 am
25000 posts gehaald eek gefeliciteerd ADPE razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 10:28 am
number_17 25000 posts gehaald eek gefeliciteerd ADPE razz jay!! ^_^ ik geloof dat de 25000e post van melficeXD was in de plaatjes topic
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 10:35 am
Darlaa number_17 25000 posts gehaald eek gefeliciteerd ADPE razz jay!! ^_^ ik geloof dat de 25000e post van melficeXD was in de plaatjes topic nou gefeliteerd dan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 4:10 am
hmmm hmmmmm nog geen answers in mn topic.. stare naja mn kamer wordt vernieuwd en daar hoort een hoop werk bij natuurlijk razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 4:22 am
Chimiyi hmmm hmmmmm nog geen answers in mn topic.. stare naja mn kamer wordt vernieuwd en daar hoort een hoop werk bij natuurlijk razz confused Als je alleen nederlandse mensen in je topic wou had je em misschien beter hier kunnen maken... als je in de chatterbox gewoon posts wil krijgen zul je hard moeten bumpen daar om je topic omhoog te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 4:31 am
Darlaa Chimiyi hmmm hmmmmm nog geen answers in mn topic.. stare naja mn kamer wordt vernieuwd en daar hoort een hoop werk bij natuurlijk razz confused Als je alleen nederlandse mensen in je topic wou had je em misschien beter hier kunnen maken... als je in de chatterbox gewoon posts wil krijgen zul je hard moeten bumpen daar om je topic omhoog te houden. het maakt mij niet zoveel u8it welk talige mensen answers geven. maar ja ok ik ga wel hard bumpen tot ik blauw zie razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 8:25 am
okey, me 1e post in de chatterbox xd mn Introductie. Mag dat? Boeiend, ik begin r gewoon aan! scream Ik ben CC1986CC >.> En voor de mensen die t interesant vinden, ik heet Carlo van der Cijs. xd Mensen noemen me CC go figure. ben 18 jaar oud, bijna 19. But you couldve guessed. Ik zat op school. Heb 2 jaar Beveiliging gedaan en met succes afgerond. (Eigenlijk was mn 1e jaar politie jaar en ik ben doorgegaan in beveiliging). Ik werk part time bij een supermarkt. Ik houd me ook daarnaast nog bezig met Fitness. En de rest is niet zo boeiend. xd Thats about it!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 8:35 am
welkom
Jaja, part time bij een supermarkt he, biegt et maar op, tijdens de politie opleiding werdt je gewoon gevraagt voor een spionage programma, dat verkleed gaat als een opleiding beveiliging... en nu werk je undercover in de supermarkt... en krijg je je gadgets mee bij de fitness ruimte... ik heb je wel door *shifty eyes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 8:47 am
Oranjekorfbalpizza! welkom Jaja, part time bij een supermarkt he, biegt et maar op, tijdens de politie opleiding werdt je gewoon gevraagt voor een spionage programma, dat verkleed gaat als een opleiding beveiliging... en nu werk je undercover in de supermarkt... en krijg je je gadgets mee bij de fitness ruimte... ik heb je wel door *shifty eyes* He sheize, je hebt me door. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|