|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:57 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd *byter kläder för att inte se snobbig ut* domokun heart *Vänta och se*Klar! *poserar fult* xp lol heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:57 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd *byter kläder för att inte se snobbig ut* domokun heart *Vänta och se*Klar! *poserar fult* xp lol heart Det blev nog fult med tänderna. whee *tar bort*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:58 am
Filthy TessiTuss HEJ! biggrin biggrin biggrin Hej där. ^^ ja nån märkte mig. Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ninja *Går och tittar i kassan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd *byter kläder för att inte se snobbig ut* domokun heart *Vänta och se*Klar! *poserar fult* xp lol heart Det blev nog fult med tänderna. whee *tar bort* Nae, Det ser kul ut xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Filthy TessiTuss HEJ! biggrin biggrin biggrin Hej där. ^^ ja nån märkte mig. Hur är det med dig då? Jo då det är bara bra med mig. ^^ Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:59 am
Filthy TessiTuss Filthy TessiTuss HEJ! biggrin biggrin biggrin Hej där. ^^ ja nån märkte mig. Hur är det med dig då? Jo då det är bara bra med mig. ^^ Själv? Det är jätte bra med mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:59 am
Chibi Strawberry ninja *Går och tittar i kassan* Tjuv! *stoppar några burkar canolli i min emo bag och pekar på dig* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:01 pm
Filthy Tjuv! *stoppar några burkar canolli i min emo bag och pekar på dig* xd Ska du säga. *Tar din emo bag* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:02 pm
*försöker se sexig ut* whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Filthy TessiTuss Filthy TessiTuss HEJ! biggrin biggrin biggrin Hej där. ^^ ja nån märkte mig. Hur är det med dig då? Jo då det är bara bra med mig. ^^ Själv? Det är jätte bra med mig. Okej. Skönt att höra. Vad har du för dig förutom att du sitter på gaia? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre *försöker se sexig ut* whee domokun Rawr! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:03 pm
Filthy TessiTuss Filthy TessiTuss Filthy TessiTuss HEJ! biggrin biggrin biggrin Hej där. ^^ ja nån märkte mig. Hur är det med dig då? Jo då det är bara bra med mig. ^^ Själv? Det är jätte bra med mig. Okej. Skönt att höra. Vad har du för dig förutom att du sitter på gaia? xp äter godis. vad gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|