|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:40 am
I don't want to love you!! *Springer runt i cirklar* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:40 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?Du får låna den nån annan gång sen ^_^ Okay^^ Argh, du ser ut som en snobb nu gonk xp Ja xd Det är nog min tröja som gör det och alla värdefulla saker...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:44 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?Du får låna den nån annan gång sen ^_^ Okay^^ Argh, du ser ut som en snobb nu gonk xp Ja xd Det är nog min tröja som gör det och alla värdefulla saker... Och byxorna xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:45 am
Filthy Don't disturb me. *snor massa godis och läsk* ninja Nähä.. Taskigt... *sätter sig i ett hörn och dricker på en pepsi max*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:48 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?Du får låna den nån annan gång sen ^_^ Okay^^ Argh, du ser ut som en snobb nu gonk xp Ja xd Det är nog min tröja som gör det och alla värdefulla saker... Och byxorna xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:49 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?Du får låna den nån annan gång sen ^_^ Okay^^ Argh, du ser ut som en snobb nu gonk xp Ja xd Det är nog min tröja som gör det och alla värdefulla saker... Och byxorna xp whee Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:53 am
Dra ner quotes. Petsy & Sephyre. Tack. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:53 am
*går in för att köpa mjölk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:54 am
Petsy Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd *byter kläder för att inte se snobbig ut* domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:54 am
Sephyre Petsy Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd *byter kläder för att inte se snobbig ut* domokun heart *Vänta och se*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:55 am
HEJ! biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*betalar och går ut igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss HEJ! biggrin biggrin biggrin Hej där. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:56 am
Petsy Sephyre Petsy Det enda som inte ser snobbigt ut på dig är skorna xd *byter kläder för att inte se snobbig ut* domokun heart *Vänta och se*Klar! *poserar fult* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|