|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:31 am
Filthy *Titta in genom fönstret* ninja *komma fram* *slicka på kinden* XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:31 am
Nightmare Asura Tack detsamma.. *Går iväg* .. Vad nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:32 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:32 am
Gandiloulou Filthy *Titta in genom fönstret* ninja *komma fram* *slicka på kinden* XD Argh! Don't touch the Monkeythief. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:35 am
Filthy Argh! Don't touch the Monkeythief. ninja HA! I will touch you if I want.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:36 am
Gandiloulou Filthy Argh! Don't touch the Monkeythief. ninja HA! I will touch you if I want.. XD *tar fram en kniv ur väskan* No, you don't. *krossar rutan och springer in* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:38 am
Filthy *tar fram en kniv ur väskan* No, you don't. *krossar rutan och springer in* ninja Yes I do... XD *peta på med en PET flaska*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:39 am
Petsy Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?Du får låna den nån annan gång sen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:39 am
Gandiloulou Filthy *tar fram en kniv ur väskan* No, you don't. *krossar rutan och springer in* ninja Yes I do... XD *peta på med en PET flaska* Don't disturb me. *snor massa godis och läsk* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:40 am
Sephyre Petsy Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Då får du inget domokun Nä nu vart jag ledsen. Ja jag ser hur tårarna forsar ner Mmhm. Verkligen.
Sephyre: OMFGLOLKL!!!11!! Yay. kthxbye.o.o? Förresten Petsy kan jag få tillbaka min Sash nu? ^^ .. Nä?Du får låna den nån annan gång sen ^_^ Okay^^ Argh, du ser ut som en snobb nu gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|