|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:07 am
Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:07 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 e du fortfarande neck sweatdrop Vadå, tycker du inte om min nakna häck? wink du e läskig gonk Heh. Sätter väl på mig kläder då.bra ninja *tänker* hihi! han e neck heart Nu har jag kläder. Happy?ja xd *tänker* varför gjorde han det?!?! elakt gonk Niiice.jag har sett n ängel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:08 am
Petsy Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk Ah... sälj dom? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:08 am
Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* GIVE ME!1!1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:10 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk Ah... sälj dom? whee Orka.. *Lat* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:10 am
*masserar sina arma tinningar* Isch...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:11 am
Jetzudan Rebirth Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* GIVE ME!1!1 >.> Vad vill du ha då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:11 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk Ah... sälj dom? whee Orka.. *Lat* xd Jag kan hjälpa dig om du vill ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:12 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk Ah... sälj dom? whee Orka.. *Lat* xd Jag kan hjälpa dig om du vill ^^; Okay^^ ... ... Hur? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:13 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk Ah... sälj dom? whee Orka.. *Lat* xd Jag kan hjälpa dig om du vill ^^; Okay^^ ... ... Hur? surprised Du säger föremålen du vill ha sålda, så startar jag topic och säljer ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:13 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* GIVE ME!1!1 >.> Vad vill du ha då? Vad kan jag få?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:14 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* Bara det är till mig ;D ... Varför det? o.o xp Okej
Ehm.. Jag vet inte, Men det känns irriterade och se saker ligga i sin inventory som man aldrig har på sig gonk Ah... sälj dom? whee Orka.. *Lat* xd Jag kan hjälpa dig om du vill ^^; Okay^^ ... ... Hur? surprised Du säger föremålen du vill ha sålda, så startar jag topic och säljer ^_^ Aha^^ .. Då ska jag titta igenom min inventory och se
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:15 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy <.< *Fundera på och ge bort det mesta ur min inventory* GIVE ME!1!1 >.> Vad vill du ha då? Vad kan jag få? *Titta igenom* .. Ett par fula demon horn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:16 am
*sträcker ut händerna* Jag då?! blaugh
...
nä jag behöver inget. whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:18 am
Sephyre *sträcker ut händerna* Jag då?! blaugh ... nä jag behöver inget. whee xp xd Du kan få en uhm.. jätte värdefull kram? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|