Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 111 112 113 114 115 116 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 6:13 am

Haha ja, vooral als me vriend het uitmaakt.. dan heb ik ze beide niet, me moeder niet omdat ik haar aan de kant zette en dan me vriend ook niet meer.. Maar ik vertrouw hem wel heel erg om zo'n risico te nemen. En anders heb ik nog een hele goede vriendin bij wie ik altijd kan zijn gelukkig!
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 6:39 am

The Forbidden Angel
Haha ja, vooral als me vriend het uitmaakt.. dan heb ik ze beide niet, me moeder niet omdat ik haar aan de kant zette en dan me vriend ook niet meer.. Maar ik vertrouw hem wel heel erg om zo'n risico te nemen. En anders heb ik nog een hele goede vriendin bij wie ik altijd kan zijn gelukkig!

het zou inderdaad niet erg leuk zijn als hij dat zou doen.

On my mind... Muziek en een wiskunde rep X(

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

DarkKenn

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 6:53 am

The Forbidden Angel

En mij, dat kan je toch niet vergeten biggrin
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 7:24 am

On My Mind: And aaaafter all..... you're my wonderwall..... Yaaaialalalalalaaaaa Todaaaaay was gonna be the daaaaay

Oranjekorfbalpizza!

Demona Diva

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 10:24 am

on my mind: *zucht* heb de jongen die ik leuk vindt weer gezien vandaag
voel me helemaal happy redface
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 10:47 am

Forever Young Episode 154; here I come!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 11:43 am

Ik heb hier een zak verschrikkelijk smerige dropjes en toch blijf ik er van door eten >_<
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 11:50 am

On my mind:
11 november komen d'r allemaal kinderen bedelend om snoep aan de deur, weet niet wat ik met ze aanmoet! Ik ga ze echt geen snoep geven! xd Ze kunnen amper zingen xd

DarkKenn

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 12:01 pm

OMG... mijn rekenmachine is vast gelopen ><
EN morgen dus wiskunde rep ><
Maar denk dat ik het ga halen ^__^'''
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 12:20 pm

kiek
OMG... mijn rekenmachine is vast gelopen ><
EN morgen dus wiskunde rep ><
Maar denk dat ik het ga halen ^__^'''

succes..... gaat je vast wel lukken 3nodding

on my mind:
Zeurende moeder...........

Oranjekorfbalpizza!

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:03 pm

On my mind;

- 't is koud!! eek
- Vriendjelief gaat vant weekend za. aaf uit, en dan drinkt ie nogal en rijd ie.. als dat maar goed gaat... (Nouja laten we maar zo denken, het is altijd goed gegaan..)
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:16 pm

The Forbidden Angel
On my mind;

- 't is koud!! eek
- Vriendjelief gaat vant weekend za. aaf uit, en dan drinkt ie nogal en rijd ie.. als dat maar goed gaat... (Nouja laten we maar zo denken, het is altijd goed gegaan..)

Zorg anders dat 1 van zn vrienden even gaat boppen, je weet namelijk maar nooit.

DarkKenn

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:21 pm

DarkKenn
The Forbidden Angel
On my mind;

- 't is koud!! eek

Zorg anders dat 1 van zn vrienden even gaat boppen, je weet namelijk maar nooit.

En jij denkt dat hij zijn vrienden in zijn auto laat rijden, of dat hij met andere mee gaat...? Nah istie veelste eigenwijs voor, wil zelf rijden!
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:32 pm

The Forbidden Angel
DarkKenn
The Forbidden Angel
On my mind;

- 't is koud!! eek

En jij denkt dat hij zijn vrienden in zijn auto laat rijden, of dat hij met andere mee gaat...? Nah istie veelste eigenwijs voor, wil zelf rijden!

Oftewel hij wil graag een boete sweatdrop
Maarja, gewoon hopen dat het goed gaat.
En sterkte ermee verder he razz

DarkKenn

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:36 pm

DarkKenn
The Forbidden Angel
DarkKenn
The Forbidden Angel
On my mind;

- 't is koud!! eek

Oftewel hij wil graag een boete sweatdrop
Maarja, gewoon hopen dat het goed gaat.
En sterkte ermee verder he razz

Hehe ajoh komt wel goed wink Boete boeit totaal niet, hij rijd altijd minimaal 40km. te hard op de snelweg, en we rijden altijd standaard zonder gordel en zo is er nog meer (jaja, rebeelss!!)
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 111 112 113 114 115 116 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games