|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 6:31 am
*steekt haar neus naar binnen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 6:42 am
*trekt zachtjes aan de neus en er springt opeens iemand binnen rolleyes *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 6:59 am
scream heej, blijf van mijn neus af gonk
tis rustig hier he? valt niet veel te posten, gister ook al niet, lang leve de vakantie blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 12:08 pm
Darlaa scream heej, blijf van mijn neus af gonk tis rustig hier he? valt niet veel te posten, gister ook al niet, lang leve de vakantie blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 3:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 12:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 2:45 am
ligt het nou aan mij of kan me sealed nog niet open?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 5:06 am
Cassidy92 ligt het nou aan mij of kan me sealed nog niet open? Neej, ze zijn nog steeds dicht xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 5:20 am
Darlaa Cassidy92 ligt het nou aan mij of kan me sealed nog niet open? Neej, ze zijn nog steeds dicht xp maar ze gaan tog altijd de 25ste open?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 5:25 am
Cassidy92 Darlaa Cassidy92 ligt het nou aan mij of kan me sealed nog niet open? Neej, ze zijn nog steeds dicht xp maar ze gaan tog altijd de 25ste open? de laatste maanden was het altijd de 24e of 25e (check announcement forum) maar als je verder terug gaat kom je ze ook op de 26e en 27e tegen, er is niet echt een vaste dag voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 10:34 am
Darlaa Cassidy92 Darlaa Cassidy92 ligt het nou aan mij of kan me sealed nog niet open? Neej, ze zijn nog steeds dicht xp maar ze gaan tog altijd de 25ste open? de laatste maanden was het altijd de 24e of 25e (check announcement forum) maar als je verder terug gaat kom je ze ook op de 26e en 27e tegen, er is niet echt een vaste dag voor. Owh dat wist ik niet stare jammer moet ik tot morgen wachten...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 3:50 am
Dus de nieuwe donatie items zijn eindelijk uit, maar ze werken niet crying en terwijl ik ze allebei geopend heb, kan ik ze niet aanproberen sweatdrop
btw iemand de nieuwe zinnetjes van Sasha en Ian gezien? Of ze vinden Gino tijdens het schelpen zoeken op het strand of ze hebben iets samen (waarschijnlijk allebei)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 3:51 am
Darlaa Dus de nieuwe donatie items zijn eindelijk uit, maar ze werken niet crying en terwijl ik ze allebei geopend heb, kan ik ze niet aanproberen sweatdrop btw iemand de nieuwe zinnetjes van Sasha en Ian gezien? Of ze vinden Gino tijdens het schelpen zoeken op het strand of ze hebben iets samen (waarschijnlijk allebei) IK heb mijn ITEM aan blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 3:54 am
Shin Asuka Darlaa Dus de nieuwe donatie items zijn eindelijk uit, maar ze werken niet crying en terwijl ik ze allebei geopend heb, kan ik ze niet aanproberen sweatdrop btw iemand de nieuwe zinnetjes van Sasha en Ian gezien? Of ze vinden Gino tijdens het schelpen zoeken op het strand of ze hebben iets samen (waarschijnlijk allebei) IK heb mijn ITEM aan blaugh Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 3:58 am
Darlaa Jij blij cry Het heeft gewerkt of het werkt voor sommige mensen ik weet het niet ik log net in. (heb je al die topless meisjes gezien?) jah ikke blij...en welke topless meisjes O.o XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|