|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:25 pm
prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:27 pm
Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:30 pm
prrnill Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet**gör kopior av mig själv och förflyttar sig närmare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:31 pm
Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet**gör kopior av mig själv och förflyttar sig närmare* *ser kopiorna och blir förvirrad* confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:33 pm
prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet**gör kopior av mig själv och förflyttar sig närmare* *ser kopiorna och blir förvirrad* confused *stirra* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:34 pm
Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet**gör kopior av mig själv och förflyttar sig närmare* *ser kopiorna och blir förvirrad* confused *stirra* ninja eek *går fram och petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:35 pm
prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet**gör kopior av mig själv och förflyttar sig närmare* *ser kopiorna och blir förvirrad* confused *stirra* ninja eek *går fram och petar på*argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:36 pm
Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy *sitter bakom brödhyllan och tittat hotfullt på dig* *ser sig omkring* ninja *spionera* *känner sig iaktagen* ninja *sätter sig på golvet**gör kopior av mig själv och förflyttar sig närmare* *ser kopiorna och blir förvirrad* confused *stirra* ninja eek *går fram och petar på*argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* Iek! *gömmer sig bakom en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:37 pm
Filthy argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* *tittar på den patetiskt kravlande Filthy en stund för att sedan välta brödhyllan över honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:38 pm
Miradjii Filthy argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* *tittar på den patetiskt kravlande Filthy en stund för att sedan välta brödhyllan över honom*X_X *ställer mig upp och använder knäckemackor som shurikens mot miradjii*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:41 pm
Filthy Miradjii Filthy argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* *tittar på den patetiskt kravlande Filthy en stund för att sedan välta brödhyllan över honom*X_X *ställer mig upp och använder knäckemackor som shurikens mot miradjii* *fångar dem i luften och kastar tillbaka dem*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:42 pm
Miradjii Filthy Miradjii Filthy argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* *tittar på den patetiskt kravlande Filthy en stund för att sedan välta brödhyllan över honom*X_X *ställer mig upp och använder knäckemackor som shurikens mot miradjii* *fångar dem i luften och kastar tillbaka dem**tar fram ett stort runt bröd och använder som sköld*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:43 pm
*smyger fram från gömstället och kastar en glass i huvudet på båda två* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:44 pm
Filthy Miradjii Filthy Miradjii Filthy argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* *tittar på den patetiskt kravlande Filthy en stund för att sedan välta brödhyllan över honom*X_X *ställer mig upp och använder knäckemackor som shurikens mot miradjii* *fångar dem i luften och kastar tillbaka dem**tar fram ett stort runt bröd och använder som sköld* *hämtar slaktkniven från köttdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 2:46 pm
Miradjii Filthy Miradjii Filthy Miradjii Filthy argh! *kopiorna försvinner och den riktige börjar kravla iväg* *tittar på den patetiskt kravlande Filthy en stund för att sedan välta brödhyllan över honom*X_X *ställer mig upp och använder knäckemackor som shurikens mot miradjii* *fångar dem i luften och kastar tillbaka dem**tar fram ett stort runt bröd och använder som sköld* *hämtar slaktkniven från köttdisken*
töntigt vapen! *tar fram två golvmoppar och använder som karate pinnar* WANGA!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|