Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 110 111 112 113 114 115 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 8:56 am

on my mind:
- 2 goede vrienden van mij zijn gister getrouwd^^
- ik wil iemand aftuigen, nouja eigelijk meer maar laten we met 1 beginnen 3nodding
- een stomme ruzie die helemaal nergens over gaan en totaal niet boeit heeft gister deels de bruiloft verziekt sweatdrop
- ik wil naar antwerpen...
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 9:10 am

on my mind: kben overgeslagen bij de teken topic maar ik wil ok avatar art weeeeh crying

LeannaAnne
Vice Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 10:08 am

.~Horsie~Anne~.
on my mind: kben overgeslagen bij de teken topic maar ik wil ok avatar art weeeeh crying

heb je xd
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 11:57 am

bleach bleach bleach bleach bleach bleach bleach bleach bleach bleach
ikk wille bleach 51 o.0
*hijg*
COme on!
Put it on!

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 12:00 pm

on my mind... ik moet nog een script schrijven voor een klokhuis programma over orgaandonatie/transplantatie voor een project van school en dan samen met wat vriendinnen ook nog de uitzending maken...
enige vrijwilligers hier? xd
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 12:26 pm

Zakou Nenharma
on my mind... ik moet nog een script schrijven voor een klokhuis programma over orgaandonatie/transplantatie voor een project van school en dan samen met wat vriendinnen ook nog de uitzending maken...

Hangt er vanaf wat voor vrijwilligers ^_^

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 12:29 pm

kiek
Zakou Nenharma

Hangt er vanaf wat voor vrijwilligers ^_^

voor een transplantatie blaugh
nee was een geintje, maar ik ben wel nog opzoek naar leuke ideen voor die tussenstukjes die ze ook in het klokhuis hebben. grappig maar leerzaam... zucht ik ben nog wel even bezig confused
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:11 pm

Mijn nieuwste stageplek is dus een school met zeer moeilijk lerende kinderen; bijvoorbeeld 'mongolide' kinderen en zwaar autistische kinderen. Ik vind het een beetje eng en ook lijkt het gigantisch moeilijk, maar 1 van die docenten zegt dat ik daar misschien heel goed op mijn plaats zal zijn!

Ik heb in ieder geval niets tegen zwakbegaafde mensen... maar ik vind het toch een beetje eng omdat ik denk dat het heel moeilijk zal zijn.

Na de herfstvakantie kan ik er terecht. Wie weet. Wie weet is dat DE plek voor mij.

Misschien vind ik het juist wel eng omdat het niet 'normaal' is. Angst voor het onbekende.

Heeft een zekere psychology studente weer een casus aan mij XD Ik ben 1 grote casus bak XD

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:19 pm

les geven aan "zwak begaafde" kinderen is juist leuker 3nodding
je moet er achter komen hoe je met elk kind moet omgaan, en als je dat dan lukt dat zul je hele mooien resultaten krijgen 3nodding
vele leukere als op een normale school..

ik bedoel maar, iedereen normaal kind is een jaar later al de lerares vergeten.
een down syndromer herinnert je tijden later nog als hij/zij een leuke tijd met je heeft gehad 3nodding

mijn moeder was begelijder bij zo'n soort inrichting, na 2 dagen kreeg ze al bloemen enzo 3nodding
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:24 pm

Tja, ik heb er echt geen ervaring mee.... het zal vast en zeker angst voor het onbekende zijn ^_^

Al ken ik nog al mijn juffen en meesters XD In ieder geval hun naam XD

Maar goed; I get your point. Het zal vast en zeker een stuk meer voldoening geven omdat die kids echt 'echt' zijn. Zij zullen nooit liegen over hun gevoelens.... denk ik

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:32 pm

nee een down syndromer kent alleen maar echte gevoelens, die heeft nooit een gemengt gevoel.
die is of boos of blij of bang enz..
nooit een combo ^^
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:34 pm

En liegen komt volgens mij niet in hun 'woordenboek' voor. Ach, het zal allemaal wel meevallen.......I guess

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:42 pm

kittyocean
En liegen komt volgens mij niet in hun 'woordenboek' voor. Ach, het zal allemaal wel meevallen.......I guess
zeker ^^
ik heb mijn halve leven tussen zulke mensen gezeten en het was gezellig 3nodding
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 9:46 pm

On my mind;

- Zondag naar Texel met de mensen van de Hema.
- Vanaf dinsdag wil ik dingen anders gaan doen, meer bij me vriend zijn en waarschijnlijk worden we dan ook heel close, en een grote kans dat ik hierdoor dan ook ruzie met mijn moeder krijg en in het ergste geval gooit ze me dan het huis uit. ( Ze wil namelijk niet dat ik elk weekend bij hem ben en slaap, maar zoiets wil ik wel gaan doen.. en ze heeft al eerder met uit huis zetten gedreigd.. hoop dat het alleen bij een dreiging blijft )

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 12:30 am

Kyaah! Dat laatste punt is niet zo'n makkelijke keuze!! Succes!!!

Jammer dat Gaia Homes niet echt zijn XD Had je in ieder geval een plekje XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 110 111 112 113 114 115 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games