|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:33 am
+ Underbar helg tillsammans med Samantha!~ heart
- Hon �kte hem nu! T____T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:00 am
+ Luleå spöade Färjestad!! crying domokun whee heart + Sov över hos Verran.. Igen. whee + <.< Vet en sak jag kanske ska få i julklapp.. *Hoppas* + "Teatern" xd + Vann i "Mario Party 5" ^^ Mohahaha..
- Trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:15 am
+ Har en DVD med en Deep Purple konsert heart + Är lyckilg 3nodding
- KÄnner mig fortfarande döende gonk - Welcome Rawey , your Gaia Gold: 2818 why not 12000 o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:33 am
+ Var och tittade på dansuppvisning idag. Frodoloulou, Gandiloulou, Juppan var jätte duktiga. Sirkka (sp?) var också jätte duktig. + Var med Angelica och Räki efteråt. Det är alltid roligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:09 pm
-Suger på att greja i Marketplace -Mina glasögon är smutsiga xp -Behöver också en kram neutral
+Cornelis Wreeswijk +Myströja blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:44 pm
+ kommit på värsta bästa planen på hur jag ska fixa resten av mitt liv. surprised - jag gör inget som står med på den planen just nu. xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:55 pm
+ börjat tatuera mig själv... - det gör lite ont... en varm kniv känns... sweatdrop
+ Det blir FUF-kurs över nyår och det kommer många kul människor dit!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 2:20 pm
+ Honey, I'm home! domokun xd + Jag har fått en dagbok, två manga böcker (Yu-Gi-Oh och Neon Genesis Evangelion), massa pengar och nåt mer kanske.. >> Just ja, lite nytt smink + Liseberg domokun + ninja heart ... *Hemligt*
- Föräldrarna sweatdrop Skällde hela tiden på mig.. - Min mobil försökte, utan att jag visste om det, ringa Conny hela tiden! gonk xp - Inte kunnat sova
+/- Dröm om Conny, bra eller dåligt? Jag vet inte.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2004 12:51 am
+ Madde är söt.. domokun + ingen bråkar på mig.. + jag fick smaka lite muffin av Madde. razz + köpa webcam denna vecka. oO;;; + YATTA!!!! heart + är på bra humör. ^^
- farmor tycker inte om min piercing och vägrar ge mig pengar att åka till filippinerna. T____________T - TÄNK OM JAG INTE KAN MANIPULERA HENNE!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2004 1:13 am
+ miyavi.
+ miyavi kan rabbla upp alla delar av japan mycket mycket snabbt. + miyavi. + miyavi. + miyavi pratar gullingt.
+ miyavi.
domokun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2004 3:48 am
+ Val-kun heart + Comviq Kompis yao X3
- Skola.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2004 4:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2004 7:44 am
+ Lucia! Det var trevligt att höra på julsånger. ^^ + Snart jullov. cool + Jag blev medlem i Det Svenska Gillet! :O
- Ska lämna in en skoluppgift i morgon, och jag är inte ens klar än. ninja - Det är jättekallt ute. D: - Jag fryser. - De tre sista bokst䶥rna i alfabetet blir konstiga i bland p堇aia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|