|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 10:13 pm
Jalkazar Mja, kanske Maximo eller nåt? rolleyes Njaa inte riktigt ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 3:18 am
Egentligen tror jag att jag vet. Men det är som om det fastnat... Har man en drake på axeln? För det har man i spelet jag tänker på... men jag kommer inte på titeln..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 3:47 am
Jalkazar Egentligen tror jag att jag vet. Men det är som om det fastnat... Har man en drake på axeln? För det har man i spelet jag tänker på... men jag kommer inte på titeln.. Njaaa man rider på den razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 9:02 am
Jag vet vilket spel han hintar om. Och kan säga att det dära är fel. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 12:47 pm
Drevlin Jag vet vilket spel han hintar om. Och kan säga att det dära är fel. :/ Mjooo stämmer. Sorry att jag inte är online så ofta och svarar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 1:39 am
Drevlin Jag vet vilket spel han hintar om. Och kan säga att det dära är fel. :/ Svara du då biggrin Känns som om ingen var särskilt "på" på den här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 1:55 am
Jalkazar Drevlin Jag vet vilket spel han hintar om. Och kan säga att det dära är fel. :/ Svara du då biggrin Känns som om ingen var särskilt "på" på den här.Nej tack, jag tog ju den förra innan. Vill vara sjysst och låta någon annan få chansen att skriva lite. Samt har jag inget spel i huvudet jag kan skriva om. Visst, kanske svarar om det tar alldeles för långt tid på er, men just nu låter jag det glida på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:51 pm
I choose you! Go Drevlin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 12:48 am
Whops! Hade totalt glömt detta.
Spelet han menade är Little Big Adventure. 3nodding
Tyvärr är jag alldeles för trött för att komma på något nytt och ska möjligen på LAN nästa vecka. Så risken att jag glömmer att kolla här är stor. Så lika bra att någon annan får hitta på något. Först till kvarn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 2:15 pm
1. "I eat resistance for breakfast!" 2. "Double the gun, double the fun!" 3. Mer som ett arcade-spel. 4. Den grafiska motorn suger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 6:00 am
*gasp* Jag vet jag vet. Men orkar inte säga som vanligt. xd
Kom igen nu folk. Någon iaf, gissa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 10:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 4:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2007 7:12 am
Tha ledtrådar...
1. Uppföljare till en uppföljare. 2. Släpptes -92. 3. Blond hjälte. 4. Stort urval av items/vapen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|