Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Vraag en antwoord Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 110 111 112 113 114 115 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hoe oud ben je?
  0-10
  11-13
  14-17
  18-21
  22-24
  ouder
View Results

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Fri Oct 23, 2009 9:08 am

hmm... eh... pizza denk ik...

hou je van koeien?
PostPosted: Fri Oct 23, 2009 12:30 pm

nee ik HAAT ze!! scream

nou nee.. da's eigenlijk niet waar

kalfjes zijn schattig <3.. koeien zijn wel gaaf

wat zou je ervan vinden als je buren besluiten kippen te nemen?

Lorraaa

Coin Operated Voice

PostPosted: Fri Oct 23, 2009 1:12 pm

ERG !!
Als ze ook maar 1 keer gaan tokken 's morgens vroeg om 4 uur dan ga ik gillen dat wil je niet weten ! eek

Wat zou je er van vinden als ik jou ging zoenen in het echt ? xD [ het liefste zou ik willen dat een jongen hier op reageert rolleyes ]
PostPosted: Fri Oct 23, 2009 2:14 pm

Haha ik ben geen jongen maar ik reageer wel wink
Sja wat zou ik daar van vinden.. haha.. ik zou het maar afkappen hé razz En even vreemd opkijken en me hand een paar keer goed langs me lippen halen. Wel een leuke vraag ^^

Wat vind je ervan als iemand die je goed/redelijk kent je een tik op je billen geeft, voor de grap? Kan zowel meisje als jongen zijn, maar je bent wel bevriend met degene.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 24, 2009 12:33 am

Ik mep terug. Gelijk. Ik vind het ongepast en voel het als, tja, inbreuk. Sorry XD Mijn body is van mij XD (Dat heeft trouwens wel een oorzaak, maar die uit ik liever hier niet en public. Mag je best voor PMen)

Wat vind je vreselijk lekker, maar mag je eigenlijk niet eten/drinken vanuit geloof, overtuiging... of omdat je er gewoon ziek van wordt?
PostPosted: Sat Oct 24, 2009 3:40 am

*denkt na* ik denk dat het enige dat ik niet wil/mag eten, is vanwege mijn overtuiging, eten van de bio-industrie, ik eet het eigenlijk nooit dus ik weet niet eens of ik het lekker vindt.

Zou Nederland nog steeds geld moeten geven aan anderen, nu we in een geld crisis zitten? van de regering of moet je dat zelf geven als je wilt?

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Fyndra

PostPosted: Sat Oct 24, 2009 7:54 am

Vind dat ze wel wat minder mogen geven nu die rot crisis er is.... eerst nederland er weer boven op en tja dan wel weer.....

ennuh je moet kiezen : nooit meer gaia of nooit meer een reep chocolade wink sweatdrop
PostPosted: Sat Oct 24, 2009 7:56 am

Nooit meer een reep chocola ! xd Ik ben te verslaafd aan Gaia ! o_o

uhm... een maand geen zoenen/knuffelen/klef doen, of elke dag seks voor een week lang ? xd

Coin Operated Voice

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sat Oct 24, 2009 9:06 am

een maand geen zoenen/knuffelen/klef doen... er is toch niet echt iemand waarmee ik naar bed wil...

wie gaat er een nuttige vraag stellen?
PostPosted: Sat Oct 24, 2009 10:01 am

IK zal het proberen xp ... maar of dat gaat lukken!

Denk je dat er ooit iemand op de maan is geweest... of dat het een leugen van de NASA is?

Angel Essayez

Adventuring Explorer

10,650 Points
  • Survivor 150
  • Healer 50
  • Hunter 50

WoIkje

PostPosted: Sat Oct 24, 2009 10:06 am

Ik denk dat het wel waar is, maar er is een boer die geen tv heeft. Die gingen ze interviewen en stelde ze dezelfde vraag. Nah die man vond dat we gek waren en dat zoiets nooit zou kunnen etc. Was wel humor :3

Wat is de meest nutteloze feestdag volgens jouw?
PostPosted: Sun Oct 25, 2009 5:49 am

Er is geen nutteloze feestdag als het betekend dat ik vrij ben XP Er mogen zelfs nog wel een paar bijkomen!

Heb jij je melktanden bewaard?

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 10:54 am

Volgens mij vond m'n moeder het leuk om ze te bewaren, dus heb ik ze nog ergens in een schattig tandenbewaar-potje

Ken je ook die über-geweldige grap over Kees die niet kan autorijden?
PostPosted: Tue Oct 27, 2009 2:25 pm

Zeissothafar says: Nee, vertel smile

Customize jij je kapotte kleren wel eens, zodat je het weer k**t dragen??

Zeissothafar

Hunter

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 2:53 pm

Heb ik wel eens geprobeerd maar is denk ik niet mijn sterke kant. Zo een gescheurde spijkerbroek was "hip", nou ik had mijn oude gescheurde maar even uit de kast gehaald. Alleen tot de dag van vandaag de moed niet gehad om er mee te gaan lopen hihi.

Noem een sterke kant van jezelf? En wat is je zwakke kant?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 110 111 112 113 114 115 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games