|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 7:21 am
Jetzudan Rebirth Ja. :3
Är jag farlig?! eek Nej då, bara när du är galen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 7:22 am
Gandiloulou *sätta sig bredvid* Hej! Hur är det med deii då? Det har varit bättre.. *Tittar ner på sina stövlar* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ Jetzudan Rebirth _M_L_Waboom_ Jetzudan Rebirth _M_L_Waboom_ It's the official "Nudity-day".. o.O Yep. xd Scary. gonk Herharrharr. >:3 eek *Gömma sig bakom Petsy* Harr harr domokun crying *Gömma sig bakom nån som inte är en galen blottare* Jag är inte galen gonk Läskig då..? o.o Buuu domokun gonk *Hoppa till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
_M_L_Waboom_ Du vill inte prata om det..? Helst inte.. Men, som alla andra problem, så löser det sig väl..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Gandiloulou *sätta sig bredvid* Hej! Hur är det med deii då? Det har varit bättre.. *Tittar ner på sina stövlar* .. *sätta armen runt* ta det lungt... du behöver inte prata om det om du inte vill...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 7:23 am
Petsy Jetzudan Rebirth Ja. :3
Är jag farlig?! eek Nej då, bara när du är galen 3nodding Jaha. Då var jag farlig idag. :3 Dödade nästan en snubbe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 7:24 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ja. :3
Är jag farlig?! eek Nej då, bara när du är galen 3nodding Jaha. Då var jag farlig idag. :3 Dödade nästan en snubbe.Oh det såg ju jag surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou *sätta armen runt* ta det lungt... du behöver inte prata om det om du inte vill... Tack ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura _M_L_Waboom_ Du vill inte prata om det..? Helst inte.. Men, som alla andra problem, så löser det sig väl.. Om du säger det så.. *Ler* Det löser sig säkert, tror jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rolleyes *Går in och sätter sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 7:25 am
Sephyre Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ja. :3
Är jag farlig?! eek Nej då, bara när du är galen 3nodding Jaha. Då var jag farlig idag. :3 Dödade nästan en snubbe.Oh det såg ju jag surprised Gjorde du? whee Visst var det roligt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*byta samtalsämne* Vad har hänt annars idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
_M_L_Waboom_ Om du säger det så.. *Ler* Det löser sig säkert, tror jag.. Gör det nog.. Tack för att du bryr dig.. *Ler svagt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 7:26 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ja. :3
Är jag farlig?! eek Nej då, bara när du är galen 3nodding Jaha. Då var jag farlig idag. :3 Dödade nästan en snubbe. Fy på dig! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|