|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:56 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama* Nemas problemas whee .. Värst vad snälla alla är mot mig idag o_OKanske för att du också är snäll...? :3 Eller så är alla på bra humör just idag, heh Det andra låter troligare o.O
Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Jag tror på det första domokun Gör inte jag gonk Jag är stygg! 3nodding Tyckte det stod "snygg" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nightmare Asura Petsy Var ju bara på skoj.. ._.` Varför har du inga kläder då? För att ingenting passar???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Jag tyckte dom röda kläderna passade, men men.. prrnill Jaha, okej. Och eftersom jag inte tänker gräva i din mage så får jag nöja mig ändå. 3nodding Skulle du verkligen göra det? o_O .. Tycker du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Betyder det att jag får något? biggrin Du kan välja mellan en klapp på huvet eller en chokladkaka >.> CHOKLADKAKA!!!!!!!!!!!!!111 eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nightmare Asura Petsy Var ju bara på skoj.. ._.` Varför har du inga kläder då? För att ingenting passaringet passar på mej heller...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Skulle du verkligen göra det? o_O Nej, så galen är jag inte. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:57 am
prrnill Nej, så galen är jag inte. eek sweatdrop Tur.. Men jag kan baka mer sockerkaka senare? ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:58 am
Nightmare Asura prrnill Nej, så galen är jag inte. eek sweatdrop Tur.. Men jag kan baka mer sockerkaka senare? ^^` Jaa! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Tyckte det stod "snygg" xd xd !! Kanske jag är också? xd *Posera* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Petsy Nightmare Asura Petsy Var ju bara på skoj.. ._.` Varför har du inga kläder då? För att ingenting passaringet passar på mej heller... vem e du???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Nej, så galen är jag inte. eek sweatdrop Tur.. Men jag kan baka mer sockerkaka senare? ^^` Baka!? gonk Hemskt, hemskt, heeeemskt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:59 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Betyder det att jag får något? biggrin Du kan välja mellan en klapp på huvet eller en chokladkaka >.> CHOKLADKAKA!!!!!!!!!!!!!111 eek *Räcker över en hel chokladkaka* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:59 am
_M_L_Waboom_ Baka!? gonk Hemskt, hemskt, heeeemskt... sweatdrop Jag är ju inte precis mästerbagare..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|