|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill *sniffar* Jag sniffar sockerkaka! *ser sig omkring*... ninja *får syn på Asura* Aaahaa! *springer fram till* xd sweatdrop Det är miin.. *Ego* Okej.. *sätter sig ned på golvet* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama* Nemas problemas whee .. Värst vad snälla alla är mot mig idag o_OKanske för att du också är snäll...? :3 Eller så är alla på bra humör just idag, heh Det andra låter troligare o.O
Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:52 am
prrnill Okej.. *sätter sig ned på golvet* sad *Sätter sig bredvid* Inte vara ledsen.. Jag åt upp den nyss ändå.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sephyre Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama* Nemas problemas whee .. Värst vad snälla alla är mot mig idag o_OKanske för att du också är snäll...? :3 Eller så är alla på bra humör just idag, heh Det andra låter troligare o.O
Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Jag tror på det första domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Var ju bara på skoj.. ._.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:53 am
*Vinka till Asura* Hallo! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Var ju bara på skoj.. ._.` Varför har du inga kläder då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Betyder det att jag får något? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy Sephyre Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama* Nemas problemas whee .. Värst vad snälla alla är mot mig idag o_OKanske för att du också är snäll...? :3 Eller så är alla på bra humör just idag, heh Det andra låter troligare o.O
Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Jag tror på det första domokun Gör inte jag gonk Jag är stygg! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Okej.. *sätter sig ned på golvet* sad *Sätter sig bredvid* Inte vara ledsen.. Jag åt upp den nyss ändå.. sweatdrop Jaha, okej. Och eftersom jag inte tänker gräva i din mage så får jag nöja mig ändå. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:54 am
_M_L_Waboom_ *Vinka till Asura* Hallo! ^^ Men hejsan.. ^^ *Vinkar tillbaks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:54 am
Nightmare Asura Petsy Var ju bara på skoj.. ._.` Varför har du inga kläder då? För att ingenting passar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:55 am
Jag tyckte dom röda kläderna passade, men men.. prrnill Jaha, okej. Och eftersom jag inte tänker gräva i din mage så får jag nöja mig ändå. 3nodding Skulle du verkligen göra det? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:55 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan: Duktigt av dig, vanligtvis fattar du ju inget domokun Betyder det att jag får något? biggrin Du kan välja mellan en klapp på huvet eller en chokladkaka >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|