|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:44 am
*Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:44 am
Sephyre Annars kostar Devil Tail 450k+ typ :3 ... Jo nuförtiden. Jag bytte den därimot för runt 320k. Tänk att den steg 100k på två månader. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:45 am
_M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:45 am
Petsy Jag är ingen nudist! scream Jag är en blottare 3nodding Okej blottarnudist. X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:46 am
Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:47 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jag är ingen nudist! scream Jag är en blottare 3nodding Okej blottarnudist. X3 >.> .. Du fattar till hälften iaf..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:48 am
Petsy Sephyre Oj, fyller Petsy snart år? surprised får ta och rita bild snart ju då. whee ... *bussar en hund på Mr.J* xd Japp, snart blir jag en tant xd Om du blir tant så är jag gubbe surprised (jag är ju 15)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jag är ingen nudist! scream Jag är en blottare 3nodding Okej blottarnudist. X3 >.> .. Du fattar till hälften iaf.. Jepp. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Smyger försiktigt in med en bit sockerkaka i munnen* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama* Nemas problemas whee .. Värst vad snälla alla är mot mig idag o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:49 am
Petsy _M_L_Waboom_ Petsy _M_L_Waboom_ *Skuttar in* The sun is toooo briiight.. Make it go away.. gonk Uhm.. *Sätter på Waboom ett par solglasögonen* Tadaaa whee Oh.. whee Allting bra nu, allting bra nu. Taaack! ^^ *Krama* Nemas problemas whee .. Värst vad snälla alla är mot mig idag o_OKanske för att du också är snäll...? :3 Eller så är alla på bra humör just idag, heh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Smyger försiktigt in med en bit sockerkaka i munnen* .. *sniffar* Jag sniffar sockerkaka! *ser sig omkring*... ninja *får syn på Asura* Aaahaa! *springer fram till* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *sniffar* Jag sniffar sockerkaka! *ser sig omkring*... ninja *får syn på Asura* Aaahaa! *springer fram till* xd sweatdrop Det är miin.. *Ego*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:50 am
Nightmare Asura *Smyger försiktigt in med en bit sockerkaka i munnen* .. .. Hej hej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|