|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:33 am
Petsy Jetzudan Rebirth Jomen det är väl dåligt. :3 Själv dådå? Dåligt? .__.` .. Varför? Man överlever ;S Umm.... Jag har lust? <. < > .> Det är väl skoj(?). :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj, fyller Petsy snart år? surprised får ta och rita bild snart ju då. whee
...
*bussar en hund på Mr.J* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Mr.J hur mkt fyller du petsy?? den 20:e alltså?? 14 3nodding Okej undra bara.. för ja fyller 15 den 18:e blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:35 am
Sephyre Oj, fyller Petsy snart år? surprised får ta och rita bild snart ju då. whee ... *bussar en hund på Mr.J* xd *sliter hunden i småbitar framför allas ögon* TEH KARATHE KITTEH!!!! de va inge snyggt me kattprylar..... Vill ha demon horn o demon svans gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:37 am
Sephyre Oj, fyller Petsy snart år? surprised får ta och rita bild snart ju då. whee ... *bussar en hund på Mr.J* xd VILL HA DIN DEMON SVANS!!! *börjar dra i den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:38 am
Mr.J: Ska du ha devil tail och Demon horns kommer det ta väldigt lång tid. Devil tail = 420k. Horns of the demon = 8-9k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:38 am
iggar alla mej lr?? *börjar leka med ett garnnystan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:39 am
Mr.J Sephyre Oj, fyller Petsy snart år? surprised får ta och rita bild snart ju då. whee ... *bussar en hund på Mr.J* xd VILL HA DIN DEMON SVANS!!! *börjar dra i den* o.o *använder magiska krafter och skjuter eldbollar på katten* Schaaasss gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:40 am
Filthy Mr.J: Ska du ha devil tail och Demon horns kommer det ta väldigt lång tid. Devil tail = 420k. Horns of the demon = 8-9k. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHGGGGGGGGGGGGGGGGHGHGHGHGHG crying crying crying ja kommer aldrig hitta nåt som jag vill ha...... förutom demongrejerna som kommer ta lååååååååååååång tid att skaffa... aja nu ska jag sälja kattgrejerna iaf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:40 am
Kidnap Mr. Sandy Claws I wanna do it Let's draw straws
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:41 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jomen det är väl dåligt. :3 Själv dådå? Dåligt? .__.` .. Varför? Man överlever ;S Umm.... Jag har lust? <. < > .> Det är väl skoj(?). :3 Jätte skoj :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:42 am
Sephyre Oj, fyller Petsy snart år? surprised får ta och rita bild snart ju då. whee ... *bussar en hund på Mr.J* xd Japp, snart blir jag en tant xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annars kostar Devil Tail 450k+ typ :3 ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|