|
|
|
|
Posted: Mon Sep 26, 2005 1:47 pm
number_17 Cerezoss no Kandimai Wat nu al continu on me mind is... tja... dat ik mijn benen al sinds een paar uur sinds ik van school kom, niet-meer-kan-bewegen... en nee, ik ga niet zeggen waarom.. zoiets idioots geloofd toch niemand. sweatdrop try me wink Eh, nee.. ik ga me eigen niet publiekelijk voor schut zetten.... tenzij me dat helpt bij de mr. dutch verkiezingen natuurlijk... maar dat betwijfel ik. ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 26, 2005 9:57 pm
Cassidy92 Die nieuwe pandy is wel verschrikkelijk skattig XD omg zo eentje wil ik er ook xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 6:13 am
Oranjekorfbalpizza! Cassidy92 Die nieuwe pandy is wel verschrikkelijk skattig XD omg zo eentje wil ik er ook xd 'k vind er helemaal niets aan, al die pluche beeste blaugh k hou t toch maar op me katje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 6:58 am
Oranjekorfbalpizza! Cassidy92 Die nieuwe pandy is wel verschrikkelijk skattig XD omg zo eentje wil ik er ook xd ik heb er wel een gekocht maar nou heb ik ineens erg weinig geld en ik ben nog wel aant questen stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 7:13 am
The Forbidden Angel Oranjekorfbalpizza! Cassidy92 Die nieuwe pandy is wel verschrikkelijk skattig XD omg zo eentje wil ik er ook xd 'k vind er helemaal niets aan, al die pluche beeste blaugh k hou t toch maar op me katje! Ik hoef hem ook niet *net verkocht* Geef mij ook maar een kitty T.T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 7:50 am
kben nu wat op gaia aan het posten en vissen enzo smile kverveel me een beetje want men vriend kan pas om iets voor 7 uur hier zijn sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 7:59 am
liayn2 kben nu wat op gaia aan het posten en vissen enzo smile kverveel me een beetje want men vriend kan pas om iets voor 7 uur hier zijn sad sterkte... dat is altijd nog beter dan het huiswerk dat ik moet doen ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 8:18 am
kiek liayn2 kben nu wat op gaia aan het posten en vissen enzo smile kverveel me een beetje want men vriend kan pas om iets voor 7 uur hier zijn sad sterkte... dat is altijd nog beter dan het huiswerk dat ik moet doen >< succes 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 10:15 am
het schijnt dat veel gaia mensen nogal slecht over mij denken dat ik negatief zeik enz wat heb ik mensen misdaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 1:17 pm
Ik was heeeeeel moe, en zei tegen mn vriendin dat ik ff een uurtje ging liggen, maar toen viel ik in slaap, hoorde mn wekker niet en werd pas wakker om 10 uur crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 2:18 pm
On my mind: nog 4 gold en ik heb 25k. Mooi zo! En omdat ik de donatie items niet zo super vind kan ik weer lekker een maandje verder sparen!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 5:33 am
*Psychally ********* neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 7:08 am
*zucht...* *kijkt naar de stapel schoolboeken* Hopelijk komt er oooooooit een einde aan ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 7:11 am
Binnenkort herfstvakantie... troost je smile daarna is de tijd ook langer voor de volgende toetsweek.... dus wordt er ook niet zo gehaast met huiswerk... toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 8:45 am
Oranjekorfbalpizza! Binnenkort herfstvakantie... troost je smile daarna is de tijd ook langer voor de volgende toetsweek.... dus wordt er ook niet zo gehaast met huiswerk... toch? nope... ik voorzie nu al dat in de week voor de toetsweek nog allemaal PO's en hoofstukken worden afgerond >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|