|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 12:27 pm
+ Inget
- Kommer typ dö gonk - Allt är spec och laggigt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 1:32 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 1:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 1:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:03 pm
Mikusagi Mikusagi Igar: Negativa faktorer - Jag gjorde bort mig pa Grand HotelPositiva faktorer + Niclas tittade pa mig nar han var pa scenen... + Niclas tittade pa mig igen, och log, nar han var pa scenen... + Niclas pekade pa mig och blinkade, nar han var pa cenen. + Niclas kom ihag mitt namn + Niclas skakade min hand + Niclas Wahlgren finns, han ar pa riktigt!Samma minus och plus idag! Fast... allt det dar hande i forrgar. Jag lagger till Negativa faktorer - Tyskprov - En bok som jag maste ha last ut tills pa tisdag, och jag har typ last en fjardedel pa tva veckor! - Stressig dag - Jag vet inte hur spinnrockar ser ut... och jag skall ha en i mitt pepparkakshusPositiva faktorer + Jag ar bakat pepparkakor + Jag far gora moblerna till pepparkakshuset + Igar sag jag ROTK:EE + Jag fick ROTK:EE av mamma idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:13 pm
- Städade mitt rum igår.. - Har en massa julklappar jag måste köpa men jag vet inte vad jag ska köpa.. - Förkyld, nyser hela tiden.. Nästan.. - Varför är det så långt kvar till nästa helg? .. Den som kan svara på det får en gul badboll i valfri färg..
+ Hittade 500 kr när jag städade, som jag letat efter ett tag domokun + .. Tack vare det kan jag åka till Asu-kun på jullovet whee heart + Ringde till Val-kun och Asu-kun igår ^^ + Roliga människor man kan prata med ^^ + Tannish, eller rättare sagt Tanshinan, och hans läskiga Busalf XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 3:45 pm
+ jag har fatt en julklapp pa Gaia heart + snart ar det Lucia. Jag alskar Lucia!
- det ar jobbigt att kopa julklappar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|