|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:26 am
Kyl ne randomit on tuurista kiinni, ei selaimesta. Itse olen kayttanyt Firefoxia aina niina kertoina kun miuu on onnistanut..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 9:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 9:49 am
Voi vatunvatunvattu... o.o Sain nyt tesmaus kayttooni tietokoneeni, ja tama on ihan arsesta. Pitaisi jostain saikata nuo nayton varit kohdalleen kun musta on suunnilleen harmaata ja tama on ihan arsesta tama kun on pitkat kynnet ja kannetavassa on niin perkuleen matalat nappaimet...
Tuli purettua tunteita...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 10:01 am
[Thoughtless] Voi vatunvatunvattu... o.o Sain nyt tesmaus kayttooni tietokoneeni, ja tama on ihan arsesta. Pitaisi jostain saikata nuo nayton varit kohdalleen kun musta on suunnilleen harmaata ja tama on ihan arsesta tama kun on pitkat kynnet ja kannetavassa on niin perkuleen matalat nappaimet...
Tuli purettua tunteita... *pat pat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 11:46 am
Mie en ole nahnyt mitaan random itemia paasiaisen jalkeen... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:57 pm
Miun tietokone piippaa. Miusta on tulossa hullu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 5:25 am
Wundii Miun tietokone piippaa. Miusta on tulossa hullu. D: Raukka. Lahtisi itselta jarki vahemmastakin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2005 5:33 am
cry Kattokaa joko journali tai elainhotellista uutiset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 12:40 am
Specialeventit ovat olleet (tietaakseni) poissa paalta aina taannoisesta rollbackista lahtien. Mutta uusimpien huhujen mukaan niita trunkkeja, bokseja ja linkkeja loytyy taas!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 1:47 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 3:26 am
Ty-chan cry Kattokaa joko journali tai elainhotellista uutiset. cry Osanottoni.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 1:03 pm
Haluaisin suositella nettikauppaa: PULJUHyvat naurut saa jo pelkastaan tuoteselostuksia lukemalla. PS.Tahdon itse vesi-ilmapallokatapultin ja takka-DVD:een... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 11:27 pm
Carmen LaVihta Haluaisin suositella nettikauppaa: PULJUHyvat naurut saa jo pelkastaan tuoteselostuksia lukemalla. PS.Tahdon itse vesi-ilmapallokatapultin ja takka-DVD:een... whee Huh, myyko ne oikeasti noita? biggrin Itsevalaiseva nappaimisto olis aivan must. Ja hyonteistikkarit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 2:34 am
Market placella KiKille alhaisin ostohinta on yli 45k!! hiukan alytonta... Rupee houkutteleen se kullan maara, minka saisin jos kikin myisin.. (moisin..myisin.... mika sana se on? xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 2:43 am
Tsuzue Market placella KiKille alhaisin ostohinta on yli 45k!! hiukan alytonta... Rupee houkutteleen se kullan maara, minka saisin jos kikin myisin.. (moisin..myisin.... mika sana se on? xp ) Mita vattua...?! Pitikin myyda omani pari paivaa sitten kahdellakympilla. D';
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|