|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:36 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<Det är svår att göra en devil tail! scream gonk Men ta av den tills du cosplayat då xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant? eek Iek! *Springer iväg och gömmer sig bakom träd* *försöker locka fram med godis* jag ska inte göra dig illa.. *Känner den alltför bekanta doften av godis och springer fram* O___o` *kastar lite godis framför fötterna på Asura*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<Det är svår att göra en devil tail! scream gonk Men det är bara att försöka. <.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:37 pm
FrodoLouLou Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<Det är svår att göra en devil tail! scream gonk Men ta av den tills du cosplayat då xp Om jag kunde skulle jag göra det. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:38 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant? eek Iek! *Springer iväg och gömmer sig bakom träd* *försöker locka fram med godis* jag ska inte göra dig illa.. *Känner den alltför bekanta doften av godis och springer fram* O___o` *kastar lite godis framför fötterna på Asura* *Kastar sig över godiset och mumsar i sig* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:39 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<Det är svår att göra en devil tail! scream gonk Men det är bara att försöka. <.>Bara och bara. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura *Smyger omkring utanför affären. Tar fram tre kort med sylvassa kanter ut fickan och kastar in dom genom ett fönster, dom träffar personen som skriver efter mig i ärmen och nålar fast honom/henne i en vägg* ninja *Smyger iväg* WTF!? gonk Du ger igen för kramen, inte sant? eek Iek! *Springer iväg och gömmer sig bakom träd* *försöker locka fram med godis* jag ska inte göra dig illa.. *Känner den alltför bekanta doften av godis och springer fram* O___o` *kastar lite godis framför fötterna på Asura* *Kastar sig över godiset och mumsar i sig* domokun Varsågod, eller nåt.. *smyger iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy FrodoLouLou Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Hoppar omkring bland hyllorna* Hmm... <.<
*Kastar en flaska på den första som kommer in* X_X .. Men Filthy, du ska alltid vara den som gör illa sig. xp True. Jag har fått en container i huvudet, en pinne i ögat, 2 flaskor i huvudet och en kägla. xd xd Det slår verkligen alla rekord.Sant. sweatdrop Jag vill också cosplaya som min avatar! scream Namu namu namu. Gör det då. <.<Det är svår att göra en devil tail! scream gonk Men ta av den tills du cosplayat då xp Om jag kunde skulle jag göra det. xd sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:40 pm
Jag är bra på att göra sådana saker. ._.; Skulle ha hjälp dig om jag kunnat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:41 pm
Chibi Strawberry Jag är bra på att göra sådana saker. ._.; Skulle ha hjälp dig om jag kunnat. Jaja, Miradjii ska ju göra en så. Får tigga lite hjälp av honom. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:42 pm
Jag har en ide för devil tail. Köp en sån där skumgummi pryl som ungarna har och badar med och klä in den i svart tyg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:43 pm
Filthy Chibi Strawberry Jag är bra på att göra sådana saker. ._.; Skulle ha hjälp dig om jag kunnat. Jaja, Miradjii ska ju göra en så. Får tigga lite hjälp av honom. xd Yesh. Bra att utnyttja syskonen. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:46 pm
Yannah Jag har en ide för devil tail. Köp en sån där skumgummi pryl som ungarna har och badar med och klä in den i svart tyg Jo jag vet du sa det förut. Men var köper man sådana? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:54 pm
Filthy Yannah Jag har en ide för devil tail. Köp en sån där skumgummi pryl som ungarna har och badar med och klä in den i svart tyg Jo jag vet du sa det förut. Men var köper man sådana? o_O På leksaksaffären
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 1:55 pm
Yannah Filthy Yannah Jag har en ide för devil tail. Köp en sån där skumgummi pryl som ungarna har och badar med och klä in den i svart tyg Jo jag vet du sa det förut. Men var köper man sådana? o_O På leksaksaffären Okej. Men jag får se om det äns blir av med att cosplaya. Men det skulle vara skoj. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|