|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:08 am
prrnill Hatar att vara sjuk. gonk Att va sjuk är kul, om det är vanlig feber eller förkylning.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:10 am
Petsy prrnill Hatar att vara sjuk. gonk Att va sjuk är kul, om det är vanlig feber eller förkylning.. xp Då kan vi byta då. För jag tycker inte att det är kul att inte kunna prata, äta, dricka eller andas normalt. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Petsy Mr.J *kryper in* tjoooo nån som kan säga vikka kläder som passar till katt grejerna?? .. Gula?MEOW!! BRA IDE! blaugh *jagar sin svans* xd Misse! *Klappar* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
domokun Mr.J: Kolla i Ians affär. Där ska det finnas gula byxor som passar kattprylarna. Dom ser ut såhär:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:12 am
Petsy Mr.J Petsy Mr.J *kryper in* tjoooo nån som kan säga vikka kläder som passar till katt grejerna?? .. Gula?MEOW!! BRA IDE! blaugh *jagar sin svans* xd Misse! *Klappar* 3nodding *stryker sig mot ditt ben* MEOW! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:12 am
prrnill Petsy prrnill Hatar att vara sjuk. gonk Att va sjuk är kul, om det är vanlig feber eller förkylning.. xp Då kan vi byta då. För jag tycker inte att det är kul att inte kunna prata, äta, dricka eller andas normalt. sad Gärna, .. Hur byter vi? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 6:13 am
*ramla omkull* Är du i skolan eller? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre domokun Mr.J: Kolla i Ians affär. Där ska det finnas gula byxor som passar kattprylarna. Dom ser ut såhär:  gonk *Peka på bilden i min sig* Den äger! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre domokun Mr.J: Kolla i Ians affär. Där ska det finnas gula byxor som passar kattprylarna. Dom ser ut såhär:  tackar!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy prrnill Petsy prrnill Hatar att vara sjuk. gonk Att va sjuk är kul, om det är vanlig feber eller förkylning.. xp Då kan vi byta då. För jag tycker inte att det är kul att inte kunna prata, äta, dricka eller andas normalt. sad Gärna, .. Hur byter vi? o_O Jag har en idé.. *hugger av halsen och stoppar in den i diskettluckan* Kanske fungerar. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|