|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:15 pm
*Hoppa upp i trädet och sätter sig på den lägsta grenen*.. Han behövde inte bli så otrevlig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:17 pm
Petsy *Hoppa upp i trädet och sätter sig på den lägsta grenen*.. Han behövde inte bli så otrevlig.. Men snälla.. Måste du ta allt på största allvar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:18 pm
Nightmare Asura Petsy *Hoppa upp i trädet och sätter sig på den lägsta grenen*.. Han behövde inte bli så otrevlig.. Men snälla.. Måste du ta allt på största allvar? Som om inte du brukar göra det då..? .. Inte särkilt kul faktiskt när du gör "-.-" till mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:20 pm
Petsy Som om inte du brukar göra det då..? .. Inte särkilt kul faktiskt när du gör "-.-" till mig.. Du gjorde -_- så det är väl samma sak Dessutom var det du som blev otrevlig och gick
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:22 pm
Nightmare Asura Petsy Som om inte du brukar göra det då..? .. Inte särkilt kul faktiskt när du gör "-.-" till mig.. Du gjorde -_- så det är väl samma sak Dessutom var det du som blev otrevlig och gick -.- Ser "surare" ut än -_- Du skulle ju gå ändå (trodde jag..) Varför skulle jag då stanna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:23 pm
Petsy -.- Ser "surare" ut än -_- Du skulle ju gå ändå (trodde jag..) Varför skulle jag då stanna? Förlåt då.. Men jag kanske inte gillar när vemsomhelst petar på mig.. Jo, jag skulle gå.. Men det är faktiskt inte heller kul att du skriver taskiga saker om en just när man ska gå.. Sen, när man loggar in nästa dag, får man läsa det.. Jätteskoj..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:25 pm
Nightmare Asura Petsy -.- Ser "surare" ut än -_- Du skulle ju gå ändå (trodde jag..) Varför skulle jag då stanna? Förlåt då.. Men jag kanske inte gillar när vemsomhelst petar på mig.. Jo, jag skulle gå.. Men det är faktiskt inte heller kul att du skriver taskiga saker om en just när man ska gå.. Sen, när man loggar in nästa dag, får man läsa det.. Jätteskoj.. Så nu är jag vemsomhelst? Va f-n!!! stare .. Du bara vill såra mig va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:26 pm
Petsy Så nu är jag vemsomhelst? Va f-n!!! stare .. Du bara vill såra mig va? Men ge dig! .. u.u Det är bara ett uttryck..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:27 pm
Nightmare Asura Petsy Så nu är jag vemsomhelst? Va f-n!!! stare .. Du bara vill såra mig va? Men ge dig! .. u.u Det är bara ett uttryck.. Inget passande uttryck..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:30 pm
Men sluta.. Du vet att du är speciell.. Blää, måste verkigen gå nu.. Så, varsågod att skriva nåt dumt om mig med liten text, som du brukar.. *Borta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:31 pm
Nightmare Asura Men sluta.. Du vet att du är speciell.. Blää, måste verkigen gå nu.. Så, varsågod att skriva nåt dumt om mig med liten text, som du brukar.. *Borta* .. Du förtjänar ingen dum text om dig, den här gången..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:32 pm
Petsy .. Du förtjänar ingen dum text om dig, den här gången.. .. Nä, jag förtjänar ingenting.. *Logga ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:34 pm
Nightmare Asura Petsy .. Du förtjänar ingen dum text om dig, den här gången.. .. Nä, jag förtjänar ingenting.. *Logga ut* Gör du visst.. .. (Hoppas du läser detta när du loggar in nästa gång..)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:40 pm
.. Varför blir det jämt fel, vad jag än säger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|